  • 1. Data: 2011-07-24 07:55:24
    Temat: czajnik emaliowany, gdzie ?
    Od: "CeZ__134" <D...@p...onet.pl>

    Witam

    Poszukuje czajnika emaliowanego, takiego jak produkowano kiedys - nie
    jakiejs tam taniej chinszczyny.
    Mam juz dosc czajnikow z blaszki rodem z puszki, ktore przeciekaja i
    generalnie nie nadaja sie do niczego. Tak ze wymyslilem sobie taki oto
    czajniczek; pojemnosc, 2,5 L, prawdziwa emalia i kolor inny niz bialy :)
    Na allegro jest pelno chinskiego badziewia ktore tylko przypomina prawdziwy
    czajnik.
    Zatem, poszukuje firmy ktora takie rzeczy robi, badz tez gdzie ew moglbym
    zakupic takie cudenko ?:)najchetniej produkcji polskiej sprzed 20-30 lat :)

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 2. Data: 2011-07-24 08:18:57
    Temat: Re: czajnik emaliowany, gdzie ?
    Od: "widow" <w...@t...pl>

[...]

    Mam podobne przekonania co do Ciebie i ze swojej strony polecam poszukać na
    alledrogo:)
    Sam zakupiłem kilka rzeczy nie używanych! rodem z minionej epoki, które
    jakością bija na głowę obecne produkty!:)

  • 3. Data: 2011-07-24 08:31:44
    Od: "CeZ__134" <D...@p...onet.pl>

> [...]
    > Sam zakupiłem kilka rzeczy nie używanych! rodem z minionej epoki, które
    > jakością bija na głowę obecne produkty!:)

    Allegro bylo pierwszym kierunkiem :) Ale poki co, nic ciekawet nie ma :(

  • 4. Data: 2011-07-24 08:56:16
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik CeZ__134 napisał:

    > Allegro bylo pierwszym kierunkiem :) Ale poki co, nic ciekawet nie ma :(

    Emalia Olkusz...? czy jak się to zwało. Nie wiem, czy jeszcze coś tam
    produkują, ale miałem od nich kilka naczyń i sprawowały się bardzo
    dobrze. To słynna niegdyś marka.

    pozdr
    Robert G.

  • 5. Data: 2011-07-24 11:20:04
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Sun, 24 Jul 2011 10:56:16 +0200, robercik-us napisał(a):
    > Emalia Olkusz...? czy jak się to zwało. Nie wiem, czy jeszcze coś tam
    > produkują, ale miałem od nich kilka naczyń i sprawowały się bardzo
    > dobrze.
    Produkują, produkują. Ostatnio garnki kupiłem.

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

  • 6. Data: 2011-07-25 20:48:38
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "CeZ__134" <D...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakupic takie cudenko ?:)najchetniej produkcji polskiej sprzed 20-30 lat

    wrzucasz w google np 'czajnik olkusz" i masz np

    http://stank.abc24.pl/default.asp?kat=12034

    MaW

  • 7. Data: 2011-07-29 21:11:39
    Od: mal <m...@g...com>

    On 24 Lip, 09:55, "CeZ__134" <D...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Poszukuje czajnika emaliowanego, takiego jak produkowano kiedys - nie
    > jakiejs tam taniej chinszczyny.

    Całkiem niedawno udało mi się kupić w Auchan solidny, ukraiński
    czajnik (blaszany i emaliowany). Może nie jest zbyt uroczy, bo wygląda
    jak garnek z dziubkiem i rączką, ale jest to właśnie taki czajnik,
    jakiego pożądasz.

    Pozdrawiam

    mal

  • 8. Data: 2011-07-30 09:11:40
    Od: mal <m...@g...com>

    On 25 Lip, 22:48, "MaW" <n...@a...bbb> wrote:

> [...]

    Zajrzyj do Auchan. Niedawno nabylam tam ukraiński czajnik taki, o
    jakim piszesz.
    Cena ok.45 zl.

  • 9. Data: 2011-08-13 21:33:39
    Od: kuchenka <k...@o...pl>

    > Emalia Olkusz...? czy jak się to zwało. Nie wiem, czy jeszcze coś tam
    > produkują, ale miałem od nich kilka naczyń i sprawowały się bardzo
    > dobrze. To słynna niegdyś marka.

    tez zdecydowanie polecam Emalie Olkusz, czajnika nie mam, ale garnki
    mistrzowsto swiata (choc kupilem zestaw z tych drozszych serii, wiec nie
    wiem, czy te tansze sa tak samo dobre)

  • 10. Data: 2011-08-13 21:37:17
    Od: kuchenka <k...@o...pl>

    W dniu 2011-08-13 23:33, kuchenka pisze:

    > tez zdecydowanie polecam Emalie Olkusz, czajnika nie mam, ale garnki
    > mistrzowsto swiata (choc kupilem zestaw z tych drozszych serii, wiec nie
    > wiem, czy te tansze sa tak samo dobre)

    i jeszcze jedno, jesli nie zalezy ci na czasie, ze 2-3 razy w roku real
    ma produkty emali oklusz w naprawde dobrych promocjach