  • 21. Data: 2011-08-01 20:13:36
    Temat: Re: Grzałki do drabinkowych grzejników łazienkowych
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    wowa wrote:
    > Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości

    > Nie mierzyłem więć tylko porównanie. Dawniej miałem taką drabinkę
    > elektryczną o mocy 40W. Grzała non stop. Była zdecydowanie cieplejsza
    > jak i ręczniki były cieplejsze. Czyli pokuszę się o stwierdzenie że
    > średnio 40W wystarczy do wysuszenia ręczników. Mała żarówka. I za to
    > zapłacisz kartą, wygoda i przyjemność - bezcenne :) Powiedz - jak
    > bardzo miłe są rano mokre ręczniki przy takiej pogodzie jak teraz? :)

    jak tobie ręczniki nie schną na rano w łazience to masz poważny problem... z
    wentylacją.

  • 22. Data: 2011-08-02 07:48:58
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

> [...]
    > kartą, wygoda i przyjemność - bezcenne :) Powiedz - jak bardzo miłe są
    > rano mokre ręczniki przy takiej pogodzie jak teraz? :)

    generalnie nie mam takich problemów - ręcznik zawsze mi wysycha. Ciepły
    ręcznik jest miły, ale nie ma to dla mnie takiego znaczenia abym był gotów
    ponosić specjalnie opłaty z tego tytułu, natomiast w zimie i tak wisi na
    grzejniku drabinkowym a oprócz tego w łazience mam ogrzewanie podłogowe więc
    schnie zawsze.

  • 23. Data: 2011-08-03 17:03:36
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > jak tobie ręczniki nie schną na rano w łazience to masz poważny problem...
    > z wentylacją.
    Cug jest taki, że zimą trzeba przysłaniać otwory wentylacyjne :( Brak w
    narożnikach czarnej pleśni, płyty k-g też mają się dobrze = jest wentylacja
    :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 24. Data: 2011-08-03 19:00:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    wowa wrote:

    > Cug jest taki, że zimą trzeba przysłaniać otwory wentylacyjne :( Brak
    > w narożnikach czarnej pleśni, płyty k-g też mają się dobrze = jest
    > wentylacja :)

    a jednak ręczniki nie schną czyli jest problem.

  • 25. Data: 2011-08-04 10:29:17
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > a jednak ręczniki nie schną czyli jest problem.

    U mnie higrometr ostatnio pokazywał wilgotności powyżej 60 proc, a to
    nie są warunki do szybkiego schnięcia czegokolwiek, nawet przy bardzo
    intensywnej wentylacji...

    Pogoda ma ogromny wpływ na szybkość schnięcia mokrych rzeczy :-)
    Teraz wilgotność spadła i od razu zauważa się zmianę na lepsze w tym
    zakresie.

    Ciepło i wilgotno = niedoschnięte pranie i ręczniki niestety :-/

    pozdrawiam
    Robert G.