    From: "Piotr " <c...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Gumisie w ciastoramie
    Date: Fri, 20 Jul 2012 10:10:23 +0000 (UTC)

    quent <x...@x...com> napisał(a):

> [...]
    Liroya,

    > Ależ jest wręcz zupełnie odwrotnie! ;-)
    >
    > Ale na serio - nie ma czegoś takiego jak "sprzedawcy casto" albo
    > "sprzedawcy Leroy..."
    > To nie są jakieś szczególne przypadki hodowane by sprzedawać w casto czy
    > gdzieś indziej.
    > W tym samym sklepie są tacy którzy pomogą, doradzą oraz tacy, którzy za
    > cel biorą sobie unikać klienta jak się tylko da.

    Mój pogląd wynika z obserwacji w przekroju marketów w Warszawie, Katowic i
    ostatnio Białegostoku. W OBI często jest się skazanym na babki, w Liroyu
    doczekanie się na kogokolwiek graniczy z cudem, w Casto sami podchodzą i
    pytają czy są potrzebni. Oczywiście nie chcę uogólniać, bo gdzie indziej może
    być całkiem odwrotnie. Ale logistyką Casto bije na głowę konkurencję.
    Przykład to choćby dział ogrodowy gdzie obok węży, stoperów, pistoletów
    znajdziesz również kran ogrodowy za 10 i ozdobny za 100zł. W liroyu niestety
    śmigasz na hydrauliczny i szukasz. To samo z wentylacją. Masz ten dział
    zazwyczaj w budynku, ale już wywietrzniki zazwyczaj na zewnątrz w dziale z
    kanalizacją.