  • 21. Data: 2013-07-30 14:15:05
    Temat: Re: Hej Kris
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 13:41:33 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Ty jak zwykle się domagasz, żeby wszyscy się do twojego patologicznego
    >
    > lenistwa dostosowali...

    I pisze to osoba która notorycznie łamie netykiete a większości watków pisze nie na
    temat używajac wulgarnego języka i obrażając innych piszących.
    Zresztą czy ja się domagam abyś czytał moje posty? Wprost przeciwnie- juz kilka razy
    proponowałem abyś dodał mnie do KF i problem zniknie

  • 22. Data: 2013-07-30 14:20:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 13:41:56 UTC+2 użytkownik Pawel S. napisał:
    > Jeśli masz odrobine inteligencji to zachowaj sie publicznie jak bóg
    > przykazał.
    A jak Bóg przykazał?.
    Jakbys zauważył piszemy o różnych rzeczach w osobno założonym wątku, do Twoich
    dyskusji(jeśli w takich bierzesz udział bo jakoś nie kojarzę) się nie wcinamy.

  • 23. Data: 2013-07-30 14:33:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.07.2013 14:15, Kris pisze:

    > I pisze to osoba która notorycznie łamie netykiete

    A ty gwałcisz małe pieski.

    NAUCZ SIĘ ZAWIJAĆ WIERSZE I NIE TRAKTUJ USENETU JAKO PRYWATNEGO FOLWARKU!

  • 24. Data: 2013-07-30 14:34:35
    Od: "Pawel S." <p...@w...pll>

    *Maniek4* <r...@s...won> typed:

    > Prawde mowiac nie wiem czy sa
    > czytniki zawijajace napisany w google tekst.

    Bo google to nie czytnik, a jedynie jest protezą czytnika.
    Ci wszyscy co używają googli do pisania na grupy, są niereformowalni, a
    szkoda ;-)

    > Nie wiem czy win 7 obsluzy te najnowsze komputery. W kazdym razie
    > wolalem nie ryzykowac i wzialem co bylo, a bylo tylko win 8.

    A dlaczego by Win7 nie obsłuzył nowych komputerow?
    Win8 to przeciez w calej krasie bardzo dobry Win7, a jedynie ukraszony tymi
    dziwactwami.

  • 25. Data: 2013-07-30 14:44:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-07-30 14:34, Pawel S. pisze:
    > *Maniek4* <r...@s...won> typed:

    > Bo google to nie czytnik, a jedynie jest protezą czytnika.
    > Ci wszyscy co używają googli do pisania na grupy, są niereformowalni, a
    > szkoda ;-)

    Ja jestem daleki od takich wnioskow. Powodow moze byc bardzo wiele - ot
    chocby pisanie z wielu komputerow.

    > A dlaczego by Win7 nie obsłuzył nowych komputerow?
    > Win8 to przeciez w calej krasie bardzo dobry Win7, a jedynie ukraszony
    > tymi dziwactwami.

    Juz pomine to, czy win 7 byl dobry, a win 8 bardzo dobry win 7. Na XP
    powinna zakonczyc sie ewolucja windowsa. Odnalezienie czego kolwiek w
    tym systemie jest bardziej niewygodne jak pisanie polecen z klawiatury w
    DOS. A czemu nieobslugiwal? Po prostu nie wiem czy jest wspierany
    (sterowniki np.).

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2013-07-30 15:13:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 14:34:35 UTC+2 użytkownik Pawel S. napisał:
    > Bo google to nie czytnik, a jedynie jest protezą czytnika.
    >
    > Ci wszyscy co używają googli do pisania na grupy, są niereformowalni, a
    >
    > szkoda ;-)

    Zreformowany kolego-
    -prosze wskaż metodę korzystania z grup dla osób które piszą z kilku komputerów
    i chciałyby aby im się wiadomości synchronizowałay.
    Dodatkowo nie każdy chce/może na wszystkich kompach jakieś dodatkowe
    oprogramowanie używać.
    Wg mnie powyższe założenia spełnia tylko googlegroups.

    Ps
    Biorac udział w tej dyskusji na grupie budowlanej równiez dołączyłeś do czatu czy jak
    to sam wyżej nazwałes;)

  • 27. Data: 2013-07-30 15:17:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 14:33:05 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > A ty gwałcisz małe pieski.

    Potwierdziłeś to co wyżej napisałem- chamstwo i obraza dyskutantów.
    Słoma z butów...

    > NAUCZ SIĘ ZAWIJAĆ WIERSZE I NIE TRAKTUJ USENETU JAKO PRYWATNEGO FOLWARKU!
    Nie traktuj usenetu jako prywatnego folwarku.
    Ja juz ta dyskusję z Tobą przynajmniej tu kończe bo Twój poziom mi nie odpowiada. Ty
    możesz pisać dalej;, przecież jedynie opinie o Sobie wyrabiasz.

  • 28. Data: 2013-07-30 15:19:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.07.2013 15:17, Kris pisze:

    > Potwierdziłeś to co wyżej napisałem- chamstwo i obraza dyskutantów.
    > Słoma z butów...

    Nie, gapciu, to była uwspółcześniona parafraza klasycznego "a u was biją
    Murzynów".

    [ciach niezawinięte wiersze głąba, który od lat nie potrafi się podstaw
    nauczyć]

  • 29. Data: 2013-07-30 16:34:19
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    >W dniu 2013-07-30 14:34, Pawel S. pisze:

    > Na XP powinna zakonczyc sie ewolucja windowsa.

    Ja mysle, ze poki co (w kazdym razie z poziomu usera) to sie tak wlasnie
    skonczyla. "Nowosci" nie sa jakies przelomowe, w kazdym razie nie az tak, by
    nazywac to kolejna wersja systemu.

  • 30. Data: 2013-07-30 16:48:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 16:34:19 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Ja mysle, ze poki co (w kazdym razie z poziomu usera) to sie tak wlasnie
    > skonczyla. "Nowosci" nie sa jakies przelomowe, w kazdym razie nie az tak, by
    > nazywac to kolejna wersja systemu.

    XP była niezawodną wersja systemu. Później była bodajże VIsta. Kilka lat temu kupiłem
    nowy laptop z Vistą na pokąłdzie. Porazka wielka, całe szczęście że niedlugo była
    możliuwośc za kilkadziesiąt zł zaktualizować system do WIN7.
    Tu już zastrzeżeń nie miałem bylem zadowolony.
    Teraz wymiana na sprzet z WIN8 i znowu porażka wg mnie. Poid wszystkim co Maniek
    wyżej pisze odnośnie WIN8 moge się podpisac obiema rękoma.
    Inne kompy które używam to WIN7 i jeden starszy z XP. I póki co jest ok
    Zobaczymy jak to będzie z win8,1 juz gdzies testowe wersje podobno mozna pobrac.