  • Data: 2010-04-07 17:47:30
    Temat: Re: Hilding Janpol czy inny materac
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko tego ma od groma w różnych odmianach. Jesteś w stanie wskazać
    > konkretny? Bo też jestem zainteresowany.

    http://www.allegro.pl/item975936950_materace_materac
    _denver_7stref_lateks_80x200_pr.html

    To napewno ten sprzedawca. I najprawdopodobniej mam materac jak w linku
    wyzej. Zaden hi-end (ma tez lepsze konstrukcje z tego co widze).

    A poduszki napewno takie
    http://www.allegro.pl/item979058773_poduszka_ortoped
    yczna_materac_materace_neo_memory.html
    (moze wtedy inaczej sie nazywały ale były na tej piance co te) - dla mnie
    rewelacja tyle ze ja nigdy nie lubialem spac na miękkich poduchach i
    wyczynialem z nimi rozne cuda typu zwijanie ich by byly twardsze itp ;)

    Pozdrawiam

    Kane