  • Data: 2009-09-14 07:22:59
    Temat: Re: Hydrofor, ale inaczej - Wzmacniacz ciśnienia wody
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witajcie,
    >
    > Mieszkam na 10 piętrze w bloku, i jak łatwo to sobie wyobrazić mam częste
    > problemy z ciśnieniem wody. Do tego stopnia że trzeba przerywać prysznic i
    > czekać ociekając pianą do momentu aż sąsiad z dołu skończy (cokolwiek ;-),
    > ponieważ gaśnie piecyk, a woda zamiast płynąć kapie.
    >
    > Interwencje w spółdzielni nic nie dają. Instalację mam nową, PCV, piony
    > wymienione, ale tylko w części budynku (lokatorzy poniżej mają w dupie to że
    > ja nie mam  wody, oni nie pozwolą sobie łazienki rozkuć).

> [...]
    Nie da się tego zrobić w sposób prosty i tani. Jeśli Ty masz takie problemy to
    mają je również wszyscy mieszkający na tym samym piętrze. Jeśli byś się dogadał
    z nimi to koszt był by rozłożony na więcej osób. Rady z hydroforem w Twojej
    sytuacji są błędne. Musiał by być to specjalny hydrofor. A w zasadzie dwa
    oddzielne. Chyba że byś używał większego ciśnienia tylko w określonych
    godzinach. Zwykły hydrofor taki bez przepony raczej się nie będzie nadawał. Duży
    przeponowy będzie za to drogi. Ogólnie sytuacja patowa.