    From: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Hydrofor czy pompa głębinowa ?
    Date: Sun, 2 Jan 2011 18:47:19 +0100

    > Nie jest źle. Hydrofor, czy inną pompę umocuj na jakiejś gumowej
    > podkładce, żeby drgania nie przenosiły się na sztywne elementy domu i
    > hałasu nie będzie.

    Ok.

    Ale obstawiam że hydrofor będzie w studni , bo widziałem tam doprowadzonyu
    prąd ...
    No chyba ze ten czarny kabel jaki pokazałem na zdjęciu nie jest kablem
    pradowym ...

    Raczej wolałbym aby pompa była na zewnątrz. Nie będzie dodatkowego źródła
    hałasu , a poproszę aby położyli kilka płyt styropianowych i folii
    paraizolacyjnej i w ten sposób zabezpieczyli pompę ...

    Jednakże czym więcej czytam tym bardziej skłaniam się że jeśli będzie taka
    możliwość to aby byla to pompa hydroforowa ...

    Pompy hydroforowe z tego co wyczytałem są sporo wydajniejsze i patrząc pod
    pryzmatem wydajności dużo dużo dużo tańsze ...