  • 31. Data: 2019-10-23 12:29:27
    Temat: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-23 o 11:04, collie pisze:

    > Nic Ci nie pomoże... Nic Ci nie pomoże odwracanie kota ogonem,
    > albowiem miano expierda tylko z Tobą się kojarzy teraz na tej
    > newsgrupie. I tak już zostanie, choć Bogiem a prawdą to jesteś
    > raczej popłuczyną po niegdysiejszego Expierdzie, bo pierwowzór
    > był inteligentny, czego o Tobie powiedzieć nie można. Ale na
    > bezrybiu i rak ryba, więc się cieszę, że jesteś. Expierdzie.

    Wybacz, ale nie zaszczycę cię swoją polemiką, gdyż nie jesteś dla mnie
    żadnym partnerem do jakiejkolwiek dyskusji. Zwłaszcza do dyskusji w
    sprawach technicznych, a tym bardziej do pyskówek na tak niskim poziomie
    jaki sobą reprezentujesz.

    Życzę dużo zdrowia i dobrych lekarzy.

  • 32. Data: 2019-10-23 14:39:40
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.10.2019 o 12:29, Uzytkownik pisze:

    > Wybacz, ale nie zaszczycę cię swoją polemiką

    Wybaczam, ale po co byłyby te zaszczyty? Z faktami
    się nie polemizuje. Expierdzie jeden mały.

  • 33. Data: 2019-10-23 14:53:11
    Od: <Ghost>

    trada.pl...

    On Tue, 22 Oct 2019 16:56:38 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:

> [...]
    >nadęty u zdania nie zaczyna od "bzdury opowiadasz". Po obejrzeniu mojej
    >instalacji zaproponował bym sam go sobie kupił (w cenie instalatora a
    >jakże bo w innej i tak nie był dostępny) i sam podłączył do instalacji a on
    >tylko podjedzie to sprawdzic i uruchomi jak w książce pisze. Żeby mu nie
    >było przykro, że nic nie bedzie miał u mnie do roboty to dałem mu zarobić
    >na włożeniiu i podłączeniu "wydechu" w kominie.
    >Więc nie przesadzaj że nie ma instalatorów, ktorzy potrafią podejść do
    >tematu jak konsultanci a nie jak nadęci "fachowcy" biorący tysiącpincet za

    Ale za napisanie "bzdury opowiadasz" tu sie dostaje sporo social points. W
    kazdym razie co najmniej dwoch cwokow tak uwaza. W ogole, zeby napisac
    "bzdury odpowiasasz" trzeba byc certyfikowanym nawijaczem pakuł.

  • 34. Data: 2019-10-23 17:38:48
    Od: e...@g...com

    Tego typu stwierdzenia to standard wsr9d netowych napinaczy. W życiu codziennym są
    ostrozniejsi, bo nie wiadomo na kogo się trafi.

  • 35. Data: 2019-10-23 21:23:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 23 Oct 2019 08:19:59 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Czy do ciebie napisałem zaczynając od "bzdury opowiadasz"? Czy
    > wołałem
    > od ciebie "tysiącpincet za byle pierdniecie"?

    A czy ja to kierowałem do ciebie? Nie, natomiast interesujące czemu
    to cię tak ubodlo.

    Więc przestań pierdolić od
    > rzeczy, bo tylko działasz na swoją szkodę. Następnym razem będziesz
    > szukał pomocy na grupach to nikt kto ma wiedzę ci nie pomoże, albo

    Oh wzruszające. Wypuść powietrze bo ci żyłka pęknie.

    --
    Marek

  • 36. Data: 2019-10-23 21:28:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 23 Oct 2019 14:53:11 +0200, <Ghost> wrote:
    > Ale za napisanie "bzdury opowiadasz" tu sie dostaje sporo social
    > points. W
    > kazdym razie co najmniej dwoch cwokow tak uwaza.

    Pierwszy to wiemy, a drugi to który?

    > W ogole, zeby napisac
    > "bzdury odpowiasasz" trzeba byc
    > certyfikowanym nawijaczem pakuł.

    I mieć mega kompleksy.

    --
    Marek

  • 37. Data: 2019-10-23 22:10:27
    Od: <Ghost>

    trada.pl...

    >Pierwszy to wiemy, a drugi to który?

    Pewnie ktoryś z wielbicieli. Na pewno się jakiś znajdzie. Powtarzanie 100x
    na wielu działa.

    >I mieć mega kompleksy.

    W każdym razie, mieć spore potrzeby w obszarze dowartościowania. A że chuć
    rozum usypia, to i biedakowi gwałtownie spada zdolność rozumienia słowa
    pisanego, więc pisze matołek co pisze.

  • 38. Data: 2019-10-23 22:30:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z wyjątkiem pecynki nic cię nie napierdala?

  • 39. Data: 2019-10-24 13:49:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 22 Oct 2019 10:28:51 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Jak liczysz najtańszą chińszczyznę kupowaną na kontener to może, choć wątpię,
    > bo normalnie to wychodzi jakieś 70%/30%. Przy cenie pi razy oko 4k za kW,
    > na porządnym sprzęcie.

    Nie liczę "najtańszej chińszczyzny", tylko panele Jinko dla przykładu i
    podobnie falownik ze średniej półki. I ja liczę dla kontenera, a firmy
    importujące na większą skalę mają znacznie niższe ceny niż te które ja znam
    aktualnie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 40. Data: 2019-10-24 13:57:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 22 Oct 2019 10:28:51 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Przy cenie pi razy oko 4k za kW,
    > na porządnym sprzęcie.

    Aha, u nas średnie ceny na "porządnym sprzęcie" to 4500 w górę. Jak jeszcze
    niedawno było 4300 tak teraz krzyczą 4700 po "dotacji". Jak dotacje
    bogatsze to krzyczą jeszcze więcej.

    --
    Pozdor
    Myjk