  • Data: 2023-08-18 10:26:40
    Temat: Re: Indukcyjny piec CO
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-08-2023 o 10:20, heby pisze:

    > a) trzeba było myśleć wczesniej ;)

    Powiedz to projektantowi sprzed 20 lat.

    > b) Możesz zrobić to w ... połowie. Tzn puścić obieg niekoniecznie przez
    > kazdy kran, ale np. z połowy instalacji. Zawsze to 50% czasu krócej poleci.

    Nie ma opcji, już w kotłowni rurki wchodzą w podłogę i tyle je widzieli.
    No i też musiałbym wrócić do bojlera, a nie po to z niego niedawno
    rezygnowałem przechodząc na junkers (w sensie przepływowy gazowy
    podgrzewacz cwu).

    Mógłbym dodać pośredni bojlerek elektryczny w łazience na piętrze,
    byłoby mniej grzebania.
    Ale i tak na tyle za dużo, że lepiej poczekać aż woda doleci.