  • Data: 2019-02-27 14:53:46
    Temat: Re: Instalacja antenowa
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-27 o 12:57, Kżyho pisze:
> [...]
    pg

> [...]
    > Antena CA-RTV3 DVB-T VHF MUX 8
    >
    > W swojej lokalizacji masz dwa nadajniki MUX 8 - Poznań / AE lub Poznań /
    > Śrem. Kierujesz antenę na jedną z wybranych lokalizacji (proponuje AE)
    >
    > Antena telewizji naziemnej pasmo UHF - tą antenę kierujesz na Śrem.
    > Antena DVB-T 44/21-60 Tri Digit
    >
    > Antena radiowa FM
    > SV Total lub inną antenę radiową
    >
    > Zwrotnicę ZA-204 MS lub Televes 404010
    >
    > Po "wyjściu" ze zwrotnicy ZA-204MS wprowadzasz sygnał do wspomnianej
    > zwrotnicy DTTC-103."
    >
    > Dodam, że jako gniazdo RTV będzie zastosowane gniazdo Berker
    ynku-i-osprzet-elektroinstalacyjny/osprzet-elektroin
    stalacyjny/berker-b.kwadrat/gniazda-antenowe/459410/
    88745.htm

    > Pzdr

    Wiele zależy od Twojej lokalizacji i odległości od nadajników.

    W dobrej lokalizacji można się ograniczyć do jednej anteny, która
    odbierze wszystko.
    Pytanie jak to jest u Ciebie - żeby aż dodatkową antenę na MUX8 dodawać.

    --
    Pete