  • Data: 2015-06-15 15:10:12
    Temat: Re: Instalacja fotowoltaiczna w domu.
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Jun 2015 12:30:01 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Na tej samej zasadzie na terenach wiejskich robiono wodociągi z unijnego
    > funduszu spójności (czy jak mu tam). Czasem faktycznie bardzo potrzebne,
    > bo wcześniej udało się lokalne wody skazic na wiele lat. Ale często też
    > tam, gdzie nie miało to sensu. Ciemny lud brał, bo dają (a co ja będę za
    > elektrykę do pompy w studni płacił!).

    "Ciemny lud" jest w twojej pustej głowie - tylko i wyłącznie. Nie masz
    absoutnie niczego do powiedzenia poza czepianiem się mnie z powodu mojej
    krytyki twoich badziewnych wierszydeł niegdyś, a jak widać do tej pory masz
    traumę.
    A durny jak zawsze - Te twoje bzdury o wykorzystaniu FV w taniej ziemi/domu
    na odludziu bez energii z sieci - po prostu bezcenne. Koszyk na prund na
    noc i na zimę już masz? :-D
    --
    XL
    Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs