  • Data: 2015-06-16 01:16:14
    Temat: Re: Instalacja fotowoltaiczna w domu.
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Jun 2015 17:47:59 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Również nie rozumiem dlaczego podłączasz się do wodociągu
    > skoro w studni masz lepszą wodę...

    Odpowiem, ponieważ widzę, żeś laik w temacie:

    1) miałeś kiedyś hydrofor w domu? Widać, że nie, więc nie wiesz, że pompa
    od hydroforu strasznie hałasuje wiele-wiele razy na dobę oraz potrzebuje
    PRĄDU, więc kiedy nie ma prądu (u nasz często), to nie ma wtedy i wody

    2) chciałam korzystać także z kanalizacji, aby pozbyć się szamb - a
    inwestycja kanalizacyjna u nas była połączona z inwestycją wodociągową
    (gdyż jest wymóg tego połączenia ze względów oczywistych), a po drugie
    rozliczenie kanalizacji odbywa się w połączeniu i na podstawie zużycia wody
    WODOCIĄGOWEJ

    3) studnia jest w kiepskim stanie po powodzi sprzed kilkunastu lat, a nie
    było sensu kopać nowej, skoro w tym czasie powstawał wodociąg - lepiej było
    wydać te pieniądze na wodociąg

    3) bo tak mi jest WYGODNIE.

    Poniał?

    > Trochę to kiepski pomysł.
    > Jak chcesz mieć wodę w łazience to czemu nie tą ze studni skoro
    > taka dobra? Inwestycja w pompę wyszłaby taniej niż podłączenie
    > do gminnego wodociągu i nie miałabyś miesięcznych rachunków.

    Woda ze studni to nie tylko pompa, lecz i tzw hydrofor, czyli kupa prądu -
    a przy tym wszelkie "przyjemności" opisane wyżej, lajkoniku.
    --

    XL http://tiny.pl/gqpzr