  • Data: 2019-11-27 13:13:04
    Temat: Re: Instalacja gazowa a rury ze szwem
    Od: roman <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 Nov 2019 12:12:16 +0100, Uzytkownik napisał(a):

    > W dniu 2019-11-26 o 12:32, roman pisze
    >
    > Nakazywać to mogłeś 20 lat temu, a teraz to tylko grzecznie poprosić.

    Przedawniło się? Kiedy?

    > Koniecznie złóż doniesienie, a dowiesz się ile Cię będzie kosztowała
    > sprawa sądowa, której nie masz najmniejszych szans wygrać.
    Twierdzisz, że nie jestem w staniu udowodnic iz w dniu wykonywania
    instalacji zastosował pęknięta rurę?

    > Czyli
    > wszystkie koszty pokryjesz sam.

    No niestety ale jesteś w mylnym błędzie.

    > Masz wszystkie protokoły z corocznych, obowiązkowych  przeglądów i badań
    > szczelności instalacji gazowej?
    Coroczne obowiązkowe w domu jednorodzinnym?
    Podaj podstawę prawną.

    > Przypuszczam, że ostatnim protokołem
    > jest protokół powykonawczy tejże instalacji?

    Zakładając, że w ogóle jest bo "miszcz" załatwiał "wszystko sam".

    ?

    > Z resztą jakbyś miał te protokoły to i tak pisane byłyby na Twoją
    > niekorzyść, bo skoro wszystko było szczelne przez 20 lat to w czym jest
    > winien "miszcz"?
    Nieszczelne było już w dniu instalacji, bo "miszcz" zastosował pękniętą
    rurę, ze szwem.

    > Za brak protokołów zaś ktoś może się dopatrzyć wobec Ciebie jakichś
    > sankcji http://ad-company.pl/kary-za-brak-przegladow-okresow
    ych/

    No to niech próbuje.

    > A jak miszcz okaże się większym ch.... od Ciebie to zgłosi do nadzoru
    > budowlanego nie tylko brak przeglądów instalacji gazowej,
    To niech zgłasza. Wówczas sam dostanie wpierdol od nadzoru budowlanego
    i zabiorą mu uprawnienia.

    > ale także
    > kominiarskich, elektrycznych i już jesteś 15 tys. w plecy.
    O oooooo ,... kominiarskich , elektrycznych?
    Może jeszcze wodnych? Co? Będzie z 20 tys. Co? Sieroto.

    > Za recydywę
    > spraw może pójść do sądu, a ten będzie mógł nawet wsadzić Cię na rok do
    > pierdla,
    "Za recydywę"... co ty dziś brałeś? Albo zapomniałeś wziąć?

    > bo takie mamy prawo i takie ciążą obowiązki na właścicielu budynku.

    Podstawę prawną podaj.

    > Poza tym skąd wiesz, że miszcz giął rury na zimno? Przecież musiałby być
    > kompletnym idiotą, żeby sobie życie utrudniać skoro miał palnik, którym
    > przecież bądź co bądź zaspawał szwy.
    Jeden z jego pracowników to obecnie... policjant. Dziwi cię to?

    > Coś w Twojej opowieści mi się nie klei.

    Nie musisz wszystkiego rozumieć.

    > Dla twojego dobra radzę, abyś poszedł do miszcza i grzecznie z nim
    > porozmawiał o przeróbce
    Grzecznie? I co jeszcze? Może, k...a, frytki do tego?

    .