  • Data: 2014-12-18 19:08:14
    Temat: Re: Internet w drodze
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .12.2014 o 18:44 masti <g...@t...hell> pisze:

    > a jaki masz z tym problem?

    Zasadniczy: na mapie nie ma poi :-), nie ma parkingów i kupy innych
    przydatnych funkcji podczas jazdy autem po obcych miastach. Nie mów mi
    tylko, że każdorazowo kupujesz porządne plany miast...
    Ja jak jestem zagranicą nie rozstaję się z nawigacją: chcę bankomat - mam
    listę w pobliżu w nawigacji, chcę hotel - to samo. Jadę zwiedzać Luwr -
    nawigacja proponuje mi trzy podziemne parkingi przy wejściach.
    Chcę zobaczyć jakąś katedrę/zoo - wklepuję do navi i jestem prowadzony na
    parking przy samych drzwiach. Zjadę z zaplanowanej trasy bo "coś tam" -
    navi i tak mnie doprowadzi, aby zrobić to samo z mapą musisz się
    zatrzymać, żeby postudiować mapę/plan.
    Nie ma zwyczajnie czego porównywać, ja też "naście" lat jeździłem z
    mapami/planami i wiem o czym mówię.

    TG