  • Data: 2014-12-18 22:22:38
    Temat: Re: Internet w drodze
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .12.2014 o 21:10 Maniek4 <r...@s...won> pisze:

    > Sugerujesz, ze dwadziescia lat temu nie bylo samochodow?
    >
    > Pozdro.. TK

    Jeździłem z mapami/planami - teraz jeżdżę z nawigacją. Dzięki temu wiem
    jaki nawigacja wnosi komfort jazdy po nieznanym terenie. Jak ktoś pisze,
    że do poruszania się po EU wystarczą mu same mapy - to wg mnie tylko
    pisze, w d..pie był i niewiele widział. W żadnym kraju Europy natężenie
    ruchu na drogach i ilość samych dróg dwadzieścia lat temu nie była taka
    jak teraz. Jeździ się coraz szybciej (lepsze, bezpieczniejsze auta) i
    nawigacja poprawia bezpieczeństwo, takich jadących "na mapę" kierowców
    widać na autostradach z daleka - znacząco zwalniają przed każdym węzłem
    aby podumać nad informacjami widocznymi na tablicach. Nawigacja z dużym
    wyprzedzeniem informuje o konieczności zjazdu, podpowiada jakim pasem
    należy jechać, pokazuje kolejny najbliższy manewr - wszystko to sprawia,
    że jazda w nieznanym terenie staje się bezpieczniejsza.
    Nie zwiania oczywiście kierowcę z myślenia i kierowania się zdrowym
    rozsądkiem.
    O zaletach poruszania się po obcym mieście już pisałem - dobra baza POI
    może zastąpić przewodnik turystyczny.

    TG