  • Data: 2018-10-16 10:43:07
    Temat: Re: Jabłka obrodziły!
    Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    To drożdże aktywne. Nie stosuję drożdży aktywnych, tylko szczepy wyselekcjonowane z
    naturalnie występujących w przyrodzie - nie bez powodu. Tym powodem jest nadmierna!
    żywotność drozdży aktywnych w winie, powodująca, że kiedy wino jest gotowe do zlania
    w butelki, drożdże aktywne wciąż są... aktywne (jak sama nazwa wskazuje). Trudno je
    ubić - trzeba pasteryzować lub siarkować wino, a tego nie lubię, bo alkoholizowany
    kompot mnie nie interesuje. No i nie robię wina ,,na przedoż", tylko dla siebie i
    chcę mieć takie, jak powinno! być :-)