  • 61. Data: 2016-03-07 21:12:29
    Temat: Re: Jablonie - mity o sadzeniu?
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "abn140" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:nbk7du$p88$1@dont-email.me...

    > galas doroslego drzewa sie jakos nacina,/?/ czyms smaruje /?/
    Hejka. Co to jest ten galas dorosłego drzewa? Chętnie bym go naciął od
    czasu do czasu.
    Pozdrawiam rozrywkowo Ja...cki

  • 62. Data: 2016-03-07 21:17:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Co to jest ten galas dorosłego drzewa? Chętnie bym go
    > naciął od czasu do czasu.
    > Pozdrawiam rozrywkowo Ja...cki

    Ale z posmarowaniem, czy bez?

    --
    Jarek (dociekliwie)

  • 63. Data: 2016-03-07 23:24:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Mar 2016 13:24:56 -0600, Pszemol napisał(a):

    > lepiej czytać PRZED wysłaniem :-)

    Nie o wszystkim się pamięta, pisząc. Czasem warto coś dopowidzieć,
    uściślić.To nie drukarnia.

  • 64. Data: 2016-03-08 13:53:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie o wszystkim się pamięta, pisząc.

    Jasne, ale lepiej te dwie i pół minuty między 16:57:21 a 17:00:11
    zastanowić się i wysłać tekst raz, zamiast X razy z dopisywaniami
    już po wysłaniu.

    > Czasem warto coś dopowidzieć, uściślić.To nie drukarnia.

    Zapewniam Cię, niewarto. Mało kto w ogóle to czyta tak czy inaczej.
    Marnujesz kupę czasu ze swojego życia i mało kto to docenia.

  • 65. Data: 2016-03-08 15:27:42
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Jasne, ale lepiej te dwie i pół minuty między 16:57:21 a 17:00:11
    > zastanowić się i wysłać tekst raz, zamiast X razy z dopisywaniami
    > już po wysłaniu.

    Hejka. Gdy się pisze na wyścigi to brak czasu na zastanowienie nie
    mówiąc o sprawdzeniu zawartości tekstu. To taki rodzaj internetowego ADHA
    Pozdrawiam nadpobudliwie Ja...cki

  • 66. Data: 2016-03-08 15:43:32
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Gdy się pisze na wyścigi to brak czasu na zastanowienie nie
    > mówiąc o sprawdzeniu zawartości tekstu. To taki rodzaj internetowego ADHA
    > Pozdrawiam nadpobudliwie Ja...cki

    ADHD (każdy ma prawo do litrówki)

    --
    Jarek (sprawdzająco-korygująco)

  • 67. Data: 2016-03-08 16:14:59
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > zapoczątkowaną bryłą korzeniową i sadzi w doniczkę.

    bierze chec sprobowac.....
    warto wogole przy jabloniach?
    a jak tak to jaki ukorzeniacz zanabyc?
    przy okazji poprobowalbym z tujami...
    czy jest jakis ukorzeniacz ktory ogarnie te metode na jabloni i tuje?
    thx.

  • 68. Data: 2016-03-08 18:53:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2016 06:53:05 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Jasne, ale lepiej te dwie i pół minuty między 16:57:21 a 17:00:11
    > zastanowić się i wysłać tekst raz, zamiast X razy z dopisywaniami
    > już po wysłaniu.

    Więc sam wprowadzaj to w życie, a swoje rady zostaw swym dzieciom.

    > Zapewniam Cię, niewarto. Mało kto w ogóle to czyta tak czy inaczej.
    > Marnujesz kupę czasu ze swojego życia i mało kto to docenia.

    Mam zupełnie inne sygnały - np TY czytasz choćby, nie mówiąc o mnóstwie
    innych osób, z których niektóre czytają niemal obsesyjnie - jak np znowu Ty
    3-)

  • 69. Data: 2016-03-08 18:53:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2016 15:27:42 +0100, Dirko napisał(a):

    > Hejka. Gdy się pisze na wyścigi to brak czasu na zastanowienie nie
    > mówiąc o sprawdzeniu zawartości tekstu. To taki rodzaj internetowego ADHA
    > Pozdrawiam nadpobudliwie Ja...cki

    O, masz, Pszemolu, kolejny subskrybent-czytacz potwierdza, co piszę 3-]

  • 70. Data: 2016-03-08 18:53:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2016 15:43:32 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > ADHD (każdy ma prawo do litrówki)

    O, kolejny subskrybent.