    From: Moorek <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jak czyścić urządzenie do wodnego masażu stóp ?
    Date: Wed, 27 May 2009 23:11:47 -0700 (PDT)

    W wannie z bąbelkami zastosowano prosty sposób żeby tych syfów w
    rurkach nie było.
    Po każdym spuszczeniu wody po ok 20 minutach elektronika załącza na
    sucho bąbelki po to żeby przedmuchać dysze i pozbyć się pozostałości w
    przewodach.

    Albo pompka straciła na sprężaniu i nie daje rady wydmuchać powietrza,
    albo jakiś przewód jest nieszczelny (co najczęściej objawiałoby się
    przeciekaniem) lub tak jak sądzisz przewody zabrudziły się.
    Tak czy inaczej ja słynę z rozbierania wszystkiego co wpadnie w moje
    łapki - więc bym to rozebrał przejrzał jak działa, poczyścił i usunął
    ewentualne usterki.
    Albo mam jeszcze jeden pomysł - pójdź do sklepu z fajkami - tam
    sprzedają takie fajne druciki z kotkami ok 20cm do czyszczenia fajek -
    takim czymś przepchasz każdą rurkę bez rozbierania.

    Jak nie chcesz się bawić to polecam nowe koszt 70 do 90zł.

    moorek