  • 1. Data: 2010-12-03 08:23:28
    Temat: Jak działa odśnieżarka za 300zł?
    Od: "zs" <z...@w...pl>

    W obi są odśnieżarki elektryczne po 300zł. Tak sobie pomyslalem ze na 3 domy
    to mozna po 100zł wydac. Chodzi o robienie ścieżek, odśnieżenie podjazdu,
    chodnika przed domem. Czy ktoś ma i się sprawdza? Na filmika z youtube są
    ale wieksze i nie wiem czy ta za 300zł odrzuci śnieg na 5m?
    Moze ktos ma nagrany filmik jak dziala ta mała elektryczna odśnieżarka?

  • 2. Data: 2010-12-03 13:26:03
    Temat: Re: Jak działa odśnieżarka za 300zł?
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    zs wrote:
> [...]
    > sprawdza? Na filmika z youtube są ale wieksze i nie wiem czy ta za
    > 300zł odrzuci śnieg na 5m? Moze ktos ma nagrany filmik jak dziala ta mała

    Ja ma taką 1300 W STIGA (wystarczy ale jakby wtedy były dostępne to bym na
    pewno wziłął 1800-2000 W) Odrzuca śnieg na 2-7 m ale muszisz wiedzieć zę
    robi mnustwo bałaganu zwłaszcza w wietrzną pogodę, Muszisz odśnieżać świeży
    śnieg jeszcze przed udeptaniem. Na mokrym śniegu jest za słaba i przystaje,
    trzeba wolniej ja pchać. Ogólnioe jestem bardzo zadowolony.
    Ja kieruję wyrzut na droge osiedlową. Mgiełka śniegu jest tak cienka ze na
    ulicy prawie nie widać. W przeciwieństwie do sąsiadów którzy mają zaspy
    wysokości 0,5-0,7 m. Łączna powierrzchnia odśnieżania z chodniliem to ok
    60-80 m2. Wczoraj zajęło mi to ok 15-20 minut i nie spociłem się przy tym
    jak bywało kiedyś.

    Ojcu planuję zakup mocnej spalinowej. Nie ma czasu odśnieżać długiego
    podjazdu rano a po południu są już udeptane ślady i ta elektryczna nie daje
    rady.

  • 3. Data: 2010-12-03 13:40:10
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-03 14:26, Marek P. pisze:

    > trzeba wolniej ja pchać. Ogólnioe jestem bardzo zadowolony.
    > Ja kieruję wyrzut na droge osiedlową.

    Super, dobry jesteś.Muszę dzisiaj spróbować i przerzucić cały śnieg na
    drogę lub do sąsiada.Ale będzie jazda :-)

    Te odśnieżarki są dobre na suchy, nie ubity śnieg.
    Na mokrym, zbitym śniegu nie dają rady.
    Chyba,że kupisz coś dużego, mocnego, ale wtedy i ceny są inne.

  • 4. Data: 2010-12-03 14:41:30
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Super, dobry jesteś.Muszę dzisiaj spróbować i przerzucić cały śnieg na
    > drogę lub do sąsiada.Ale będzie jazda :-)

    Do sąsiada nigny nie przeżucałem. Droga jest zapomniana przez miasto i nie
    odśnieżana. Sąsiedzi się nie skarżą a droga jest ślepa (4 domy wzdłuż).
    Śnieg rozżuca się na nią i na pobliską łąkę tworząc warstwę nie grubszą niż
    1 cm. Napisałem to jakby ścieżka przebiegała wzdłuz np ogrodu.

    Ale jak już przeżucisz do sąsiada to podziel się wrażeniami.

    > Te odśnieżarki są dobre na suchy, nie ubity śnieg.
    > Na mokrym, zbitym śniegu nie dają rady.
    > Chyba,że kupisz coś dużego, mocnego, ale wtedy i ceny są inne.

    Zgadzam się.

  • 5. Data: 2010-12-03 17:05:00
    Od: ZS <a...@w...pl>

    > Te odśnieżarki są dobre na suchy, nie ubity śnieg.
    > Na mokrym, zbitym śniegu nie dają rady.
    > Chyba,że kupisz coś dużego, mocnego, ale wtedy i ceny są inne.
    Własnie o to chodzi bo mi nie przeszkadza śnieg gdy jest ubity. Mozna po
    nim chodzić normalnie, czy jechać samochodem. Natomiast gdy spadnie jak
    ostatnio 10cm to dobrze by było szybko się pozbyć z chodnika i podjazdu.
    Jak kupię to zrobię filmik jak to działa:)

  • 6. Data: 2010-12-03 18:16:01
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    http://www.google.pl/#hl=pl&biw=767&bih=417&q=od%C5%
    9Bnie%C5%BCarka&um=1&ie=UTF-8&tbo=u&tbs=vid:1&source
    =og&sa=N&tab=wv&fp=659194588afaaf30

    Znajdź elektryczną

  • 7. Data: 2012-10-01 20:29:10
    Od: j...@g...com

    Zobacz jakie tu są ceny: http://ogrodosfera.pl/odsniezarki Ciekawe jakie są w tym Obi
    odśnieżarki że tak tanio?

  • 8. Data: 2012-10-01 20:59:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 października 2012 20:29:10 UTC+2 użytkownik
    j...@g...com napisał:
    > Zobacz jakie tu są ceny: http://ogrodosfera.pl/odsniezarki Ciekawe jakie są w tym
    Obi odśnieżarki że tak tanio?

    Obi nie spamuje tak bezczelnie;)

  • 9. Data: 2012-10-02 20:10:51
    Od: k...@v...pl

    W dniu piątek, 3 grudnia 2010 15:41:30 UTC+1 użytkownik Marek P. napisał:

> [...]
    > 1 cm. Napisałem to jakby ścieżka przebiegała wzdłuz np ogrodu.
    >
    > Ale jak już przeżucisz do sąsiada to podziel się wrażeniami.

    Po co odśnieżasz jak spadnie 1 cm śniegu. Jeśli na łąkach jak piszesz jest warstwa
    1cm to chyba u ciebie jest jakaś czarna dziura co zasysa to co nie spadło na łąki.
    Czy czasami nie spszedajeż odsnierzarek? Błendy jakie robisz pasóją jak ólał do
    spszedawcuf. Czy w Twojej odśnieżarce jest wysoko wydajny silnik elektryczny? jeśli
    tak to napisz jak działa. Bo nisko wydajnych silników elektrycznych to raczej nie ma
    i tak z ciekawości pytam.

  • 10. Data: 2012-10-03 09:29:01
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    Użytkownik <j...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Zobacz jakie tu są ceny: http://ogrodosfera.pl/odsniezarki Ciekawe jakie są
    w tym Obi odśnieżarki że tak tanio?

    Popatrz na opis techniczny odśnieżarek.
    Czy jest rozsądne odśnieżać w czasie opadów kilka razy na godzinę (aby
    warstwa śniegu nie była zbyt gruba) pasami o szerokości 40cm?
    Na dodatek śnieg jest odrzucany na odległość 1 metra. Czyli praktycznie,
    można odśnieżać wąską ścieżkę w ogrodzie. Więc 300 zł w porównaniu do ceny
    szufli to bardzo drogo.
    t-1