  • 1. Data: 2010-12-01 10:28:56
    Temat: Jakis pomysl ?...
    Od: " Rooobert K..." <r...@g...pl>

    Witam,

    Zauwazylem u siebie sople lodu od wewnatrz pod rama okienna.
    Myslalem, ze okno jest nieszczelne i tutaj zonk - nachylajac sie przy samym
    parapecie zobaczylem swiat po drugiej stronie :) - czyli pomiedzy parapetem
    z granitu a rama okienna mam niezla szczeline i to kilkanascie centymetrow.
    Na zewnatrz mam metalowy parapet i tam bylo silikonowane ( w tym roku !!!)
    miejsce styku parapetu z rama okienna i w niektorych miejscach silikon sie
    po prostu podniosl - stad te szczeliny.
    I pytanie czym teraz przy tych mrozach uszczelnic ? - moge tylko uszczelniac
    od zewnatrz.
    Od strony pokoju nie mam mozliwosci uszczelnienia, gdyz mam tam zamocowane
    listwy w nich przewody od alarmu - pozostaje tylko uszczelnienie od zewnatrz.

    Z gory dziekuje.
    Pozdr...
    R...

  • 2. Data: 2010-12-01 10:38:31
    Temat: Re: Jakis pomysl ?...
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik " Rooobert K..." <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > I pytanie czym teraz przy tych mrozach uszczelnic ? - moge tylko
    > uszczelniac
    > od zewnatrz.
    Pianką montazową.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-12-01 11:15:09
    Od: " Rooobert K..." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nie wiem czy da sie tam pianke wcisnac, gdyz szparka jest bardzo mala, na
    pewno wybrudze rame i parapet ta pianka. Chyba ze potem mozna jakims
    srodkiem potem to wyczyscic - caly czas mowimy o mrozach za oknem

    Pozdr.
    R....

  • 4. Data: 2010-12-01 12:02:11
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik " Rooobert K..." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:id5ant$5ba$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie wiem czy da sie tam pianke wcisnac, gdyz szparka jest bardzo mala,

    Wystarczy kilka milimetrów

    >na pewno wybrudze rame i parapet ta pianka. Chyba ze potem mozna jakims
    > srodkiem potem to wyczyscic

    Są środki do czyszczenia pianki.

    >caly czas mowimy o mrozach za oknem

    Są pianki do stosowania na mrozie