  • 1. Data: 2010-12-01 08:53:22
    Temat: Jaki mały szybkowar?
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Mam szybkowar 6,5 litra i drugi 4,5 litra. Często jest potrzeba szybkiego
    ugotowania np. porcji ryżu, czy kaszy dla 1 osoby i przydałby się jeszcze
    jakiś mały szybkowar.
    Zależy mi, aby gotował szybko, nie było za dużo mycia (nie daj Boże myć
    pokrywę Zepter) i żeby nie trzeba było co pół roku wymieniać uszczelek.
    Macie jakiś sprawdzony model?
    Jacek

  • 2. Data: 2010-12-12 23:25:14
    Temat: Re: Jaki mały szybkowar?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Szybkowar Lagostina całkiem nieźle się myje w zmywarce.
    Do mycia wyjmuję z pokrywy uszczelkę gumową.

    -----

  • 3. Data: 2010-12-12 23:40:43
    Temat: Re: Jaki ma&#179;y szybkowar?
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Mam szybkowar 6,5 litra i drugi 4,5 litra. Cz&#234;sto jest potrzeba szybkiego
    > ugotowania np. porcji ry&#191;u, czy kaszy dla 1 osoby i przyda&#179;by si&#234;
    jeszcze
    > jaki&#182; ma&#179;y szybkowar.
    > Zale&#191;y mi, aby gotowa&#179; szybko, nie by&#179;o za du&#191;o mycia (nie daj
    Bo&#191;e my&#230;
    > pokryw&#234; Zepter) i &#191;eby nie trzeba by&#179;o co pó&#179; roku
    wymienia&#230; uszczelek.
    > Macie jaki&#182; sprawdzony model?
    > Jacek

    Kasze i ryz sprzedaja w malych torebkach. Wrzuca sie taka torebke do wrzatku i
    gotuje 15 minut. Po chu co Ci szybkowar do tego.