  • 1. Data: 2010-12-02 19:09:34
    Temat: Zmywarka Bosch SRS 45T72EU
    Od: "tadeusz" <t...@w...pl>

    Witam, Jestem użytkownikiem zmywarki Bosch SRS 45T72EU. Od około miesiąca
    zauważyłem, że uległy zmianie długości czasowe programów zmywania w mojej
    zmywarce - nie są takie jak były ustawione fabrycznie.
    Jaka może być tego przyczyna?. Zmywarkę użytkuję 3 lata. Czy ktoś z
    użytkowników takiej zmywarki mógłby podać fabryczne ustawienie długości
    wszystkich programów zmywania ?.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-12-02 22:26:56
    Temat: Odp: Zmywarka Bosch SRS 45T72EU
    Od: "Piotrek" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tadeusz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, Jestem użytkownikiem zmywarki Bosch SRS 45T72EU. Od około miesi?ca
    > zauważyłem, że uległy zmianie długo?ci czasowe programów zmywania w mojej
    > zmywarce - nie s? takie jak były ustawione fabrycznie.
    > Jaka może być tego przyczyna?. Zmywarkę użytkuję 3 lata. Czy kto? z
    > użytkowników takiej zmywarki mógłby podać fabryczne ustawienie długo?ci
    > wszystkich programów zmywania ?.
    > Pozdrawiam.
    jak bardzo zmieniły się te czasy ?
    ja mam trochę starszego Siemensa i u mnie też się zmieniają ale w zakresie
    kilku minut - zazwyczaj wydłużają się
    wydaje mi się, że czas pokazywany przy starcie programu jest brany ostatni
    czas trwania nastawionego programu i jest w ogóle orientacyjny (zauważyłem z
    czasem 5 minut trwa znacznie dłużej lub krócej)

    Pietrek

  • 3. Data: 2010-12-03 13:08:17
    Temat: Re: Zmywarka Bosch SRS 45T72EU
    Od: "tadeusz" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek"
    napisał:
> [...]
    > czas trwania nastawionego programu i jest w ogóle orientacyjny (zauważyłem
    > z czasem 5 minut trwa znacznie dłużej lub krócej)

    Wygląda na to, że wskoczyły jakieś inne programy zmywania.
    45C- jest obecnie 20 minut - było więcej - 30 minut.
    50 C-jest obecnie 140 minut - było mniej o połowę.
    55-65 C Auto - obecnie150 minut-skracało do połowy tego czasu - obecnie
    funkcja ta nie działa.
    70C - obecnie 130 minut.
    Pozdrawiam .

  • 4. Data: 2010-12-03 16:37:31
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > 50 C-jest obecnie 140 minut - było mniej o połowę.
    > 55-65 C Auto - obecnie150 minut-skracało do połowy tego czasu - obecnie
    Oprogramowanie sie Tobie zaktualizowało. Zmywarki Boscha raz na jakiś czas
    aktualizuja soft via sieć energetyczna.
    ;)

    Kris

  • 5. Data: 2010-12-06 12:15:51
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Jaka jest w lecie temperatura wody w Twoim kranie, a jaka w zimie?

    -----

  • 6. Data: 2010-12-06 13:40:31
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jaka jest w lecie temperatura wody w Twoim kranie, a jaka w zimie?

    A jak ma podłączone do ciepłej wody?

  • 7. Data: 2010-12-06 22:20:32
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    A jak do letniej??

    -----

  • 8. Data: 2010-12-08 11:42:14
    Od: "tadeusz" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Kris" napisał:
    > A jak ma podłączone do ciepłej wody?

    Od zainstalowania, do obecnej chwili mam podłączoną zmywarkę do ciepłej
    wody. W instrukcji zmywarki napisano: najlepiej woda zimna, jeżeli woda
    ciepła- temperatura maksymalna 60 C.
    Tadeusz.

  • 9. Data: 2010-12-08 11:56:18
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > zauważyłem, że uległy zmianie długości czasowe programów zmywania w mojej
    > zmywarce - nie są takie jak były ustawione fabrycznie.

    Zmiana ciśnienia wody np(zmywarka musi dłużej pobieraqć potrzebna jej ilość
    wody) Może filtr masz przytkany jakiś?

    Krzysiek

  • 10. Data: 2010-12-08 13:25:10
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Paradoksalnie zmywarka w ciepłej gorzej zmywa (podobno, nie praktykowałem).
    Za to pralka pierze w ciepłej lepiej (praktykowałem).

    -----