    From: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jak oświetlić skutecznie facjatę?
    Date: Mon, 4 Aug 2014 14:22:22 +0200

    Frez wrote:
    > Szukam lampy- kinkietu do łazienki, nad lustro.
    > Ma być na tyle efektywna,żeby można było sobie dłubać po twarzy- jak
    > to w łazience.
    > Ograniczenia są takie- umywalka (tworzy dystans do lustra) i punkt
    > mocowania lampy- około80 cm nad twarzą.
    > Przetestowałem fajną lampkę z 30 LEDami i okazało się,że jest zbyt
    > ciemna. Stoję przed dylematem: halogen typu R7S, świetlówka T5? Czy
    > diody np 3W x np 10 szt. Tylko, czy wystarczy lumenów?
    > Jakie macie doświadczenia? Namiary na lampki?

    ja mam lustro z oprawkami w szkle 3x 60W (założone 3x11W świetlówka
    kompaktowa a wcześniej było 3x40W mała bańka) i muszę powiedzieć że
    jest widniej na fejsie niż u wszystkich moich znajomych

    80cm nad twarzą to jest zdecydowanie za wysoko, jeżeli oświetlenie ma
    być efektywne musi być na wysokości twarzy

    jeffrey