  • 1. Data: 2009-06-04 09:45:50
    Temat: Jak się pozbyć gołębii
    Od: Stalker <t...@i...pl>

    Witam!

    Jak skutecznie odstraszyć siedzące na dachu i gzymsie gołębie?
    Siatka, czy kolce nie wchodzą w grę...
    Czy ktoś ma doświadczenie np. z sylwetkami ptaków drapieżnych?

    Stalker

  • 2. Data: 2009-06-04 10:13:34
    Temat: Re: Jak się pozbyć gołębii
    Od: Jo'Asia <j...@h...pl>

    Stalker wystukał:

    > Witam!

    > Jak skutecznie odstraszyć siedzące na dachu i gzymsie gołębie?
    > Siatka, czy kolce nie wchodzą w grę...
    > Czy ktoś ma doświadczenie np. z sylwetkami ptaków drapieżnych?

    Poprosic kogoś w okolicy żeby zaczął hodować. Serio.

    O rzut beretem od okien mam gołębnik, tamte gołębie są grzeczne i
    nieprzeszkadzające, a miejskie się nie pokazują. Same korzyści. :)

    Jo'Asia

    --
    __.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
    --<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

  • 3. Data: 2009-06-04 11:30:31
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Jo'Asia pisze:

    > Poprosic kogoś w okolicy żeby zaczął hodować. Serio.
    >
    > O rzut beretem od okien mam gołębnik, tamte gołębie są grzeczne i
    > nieprzeszkadzające, a miejskie się nie pokazują. Same korzyści. :)

    W odległości ok. 200 m od mojego bloku są 2 gołębniki i gołębie jak srały
    tak srają mi na balkon.

  • 4. Data: 2009-06-04 12:23:23
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    Jo'Asia pisze:

> [...]
    > nieprzeszkadzające, a miejskie się nie pokazują. Same korzyści. :)

    W odległości ok. 200 m od mojego bloku są 2 gołębniki i gołębie jak srały

    Rosołek z gołębia jest smaczny.

  • 5. Data: 2009-06-04 14:26:39
    Od: macq <m...@o...pl>

    U mnie testowane trzy różne sylwetki ptaków drapieżnych. Mam wrażenie,
    że wszystko co udało mi sie osiągnąć to wyraz politowania w oczach gołębi.

    sam chętnie dołączę się do pytania o skuteczną metodę

    atsu.

  • 6. Data: 2009-06-04 14:49:09
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    macq wrote:

> [...]

    A sokolnika nie masz w poblizu? niech wpadnie kilka razy z "kolega" - i
    na kilka tygodni spokoj.

  • 7. Data: 2009-06-04 15:23:12
    Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl>

    Stalker wrote:
> [...]
    > Siatka, czy kolce nie wchodzą w grę...
    > Czy ktoś ma doświadczenie np. z sylwetkami ptaków drapieżnych?

    pozostaje chyba tylko wiatrówka ale to może być nie legalne

    jeffrey

  • 8. Data: 2009-06-04 18:25:20
    Od: "Piotrek" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Siatka, czy kolce nie wchodzą w grę...
    > Czy ktoś ma doświadczenie np. z sylwetkami ptaków drapieżnych?

    nie musi być siatki
    w zależności od szerokości parapetu wystarczą 2 lub 3 cienkie druciki
    rozciągnięte wzdłuż parapetu, utrudniające lądowanie

    Piotrek

  • 9. Data: 2009-06-04 20:32:35
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Są specjalne generatory dzwięków i głosów wydawanych przez ptaki drapieżne.
    Niestety są to dość drogie zabawki bo są profecjonalne- głównie przeznaczone
    do ochrony upraw (np sadów) przed ptactwem.
    Możeby więc nagrać po prostu głosy ptaków drapieżnych i kilka razy na dobę
    głośno je wyemitować w okolicę
    --
    Jackare

  • 10. Data: 2009-06-05 04:57:31
    Od: "JacekG." <j...@u...pl>

    Sprawdź czy ktoś czasem ich nie dokarmia, jak nie będą miały co jeść to
    odlecą. U mnie tak było.
    JacekG.