  • 11. Data: 2009-06-06 10:17:35
    Temat: Re: Jak się pozbyć gołębii
    Od: "W." <h...@g...pl>

    Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:h0858e$r5s$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witam!
    >
    > Jak skutecznie odstraszyć siedzące na dachu i gzymsie gołębie?
    > Siatka, czy kolce nie wchodzą w grę...
    > Czy ktoś ma doświadczenie np. z sylwetkami ptaków drapieżnych?
    >
    > Stalker

    Wystawiłam w oknie zdjęcie dużego psa, z dużymi zębami. Pomogło, już kilka
    lat mam spokój z gołębiami. Wcześniej cały balkon był zasrany, przez
    gołębie, nawet gniazda gołębie sobie robiły.

  • 12. Data: 2009-06-09 07:26:05
    Od: Theli <p...@w...pl>

    Stalker pisze:
    > Witam!
    >
    > Jak skutecznie odstraszyć siedzące na dachu i gzymsie gołębie?
    > Siatka, czy kolce nie wchodzą w grę...
    > Czy ktoś ma doświadczenie np. z sylwetkami ptaków drapieżnych?

    Ma doswiadczenie z zywym kotem chodzajacym po balkonie. Dziala :)
    Golebnik jakies 30m od balkonu. Zanim sie wprowadzilismy, balkon byl
    systematycznie odwiedzany i obsrywany, teraz mam czysciutko i ani cienia
    golebia.

    th

    --
    http://nitkowo.bloog.pl