eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak skonfigurować rekuperator bez fabrycznego sterownika? › Re: Jak skonfigurować rekuperator bez fabrycznego sterownika?
  • Data: 2017-08-13 18:17:57
    Temat: Re: Jak skonfigurować rekuperator bez fabrycznego sterownika?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 13 sierpnia 2017 15:03:30 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > To ten sterownik steruje by-passem?
    > Byłem pewny, że to logika zawarta w rekuperatorze. Niedobrze...

    Aaa czekaj czekaj bośmy się chyba nie dogadali. Myślałem, że masz możliwość
    kupienia tego reku tysiaka taniej bez wewnętrznego sterownika i chcesz
    coś z tym zrobić :) A Ty piszesz o takim dodatkowym, podłączanym na kabelku
    do złącza reku sterowniku? Taki sterownik rzeczywiście służy wyłącznie do
    przełączania biegów (a prędkości na biegach ustalasz w tym wewnętrznym
    w reku) - włączania / wyłączania. Jak najbardziej możesz go zastąpić
    dowolnym innym - np:

    http://www.insbud.org/PL/produkt-1327861939872401152
    /IB-Tron-3100FAN-BL-230V---Programowalny-sterownik,-
    regulator-wydajnosci-wentylacji-(rekuperacji),-z-pod
    swietleniem,-3-biegowy,-zasilanie-230V-AC.html

    :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.