  • 11. Data: 2012-10-16 09:26:25
    Temat: Re: Jak szpachlowac wkrety w srodku plyty g-k?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    news:061685e0-44fc-41db-a22d-85b19cda25f2@googlegrou
    ps.com...

    >Dokładnie tak samo myślę.
    >Jak robiłem u siebie to używalem wkrętarki z takim właśnie ogranicznikiem.
    >I fajnie to działało;)

    Aaaa. Ty nie piszesz o wkrętarce takiej jak
    http://www.makita.sklep.pl/fs4300-zestaw-12szt-bitow
    -wkretarka-elektroniczna-makita-p-1331.html?cPath=14
    4_55&osCsid=c30edd6caa28816197af90e0fbdddfed
    tylko o zwykłej wkrętarce akumulatorowej.
    Już się zacząłem zastanawiać w jakim sposób wy to mocujecie, bo we
    wkrętarkach do płyt GK jest tylko tyle miejsca że zwykły bit wchodzi a takie
    coś o czym piszecie to tylko po rozebraniu głowicy dałoby się zamontować ale
    to byłby idiotyzm.

    Marek

  • 12. Data: 2012-10-16 09:33:44
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Chyba Ci sie cos pokrecilo z ta wkretarka. Tam jest tylko sprzeglo, a wiec
    > regulacja maksymalnego momentu, a nie glebokosci.

    Nic mi się nie pokręciło. To tylko wy nie mieliście do czynienia z
    narzędziami do tego celu stworzonymi :)
    http://www.google.pl/search?q=wkr%C4%99tarki+do+p%C5
    %82yt+GK&sugexp=chrome,mod%3D0&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&t
    bm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=0A19UNDuHIiytAaHkoB
    A&biw=1280&bih=933&sei=1A19UMKMGozltQbAjYCQCQ

    Marek

  • 13. Data: 2012-10-16 09:35:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 października 2012 09:12:25 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Uwierz mi, aby wyszło profesjonalnie i szybko to trzeba profesjolnalnych
    >
    > narzędzi.

    Uwierz mi że zwykła przyzwoita wkrętarka + ta końcóweczka też spookojnie wystarcza do
    tak nieskomplikowanej czynnosci jak wkręcanie wkrętów;)

    >Ta końcóweczka to alternatywa
    >
    > na wiertarkę
    Coś Ty sioe wiertarki uczepił. Wiertarką tez wkręcałem przy jakiejs niewielkiej
    robótce gdy mi sie nie chciało czekac na naładowanie wkrętarki ale zgoda jest to duzo
    mniej wygodne i komfortowe jak praca wkrętarką.

    > wkręcania i w głowicy jest też magnes dzięki czemu śruba dobrze się trzyma.
    Ta końcóweczka też jest z magnesem;)

  • 14. Data: 2012-10-16 09:38:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 października 2012 09:26:51 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    > http://www.makita.sklep.pl/fs4300-zestaw-12szt-bitow
    -wkretarka-elektroniczna-makita-p-1331.html?cPath=14
    4_55&osCsid=c30edd6caa28816197af90e0fbdddfed

    > tylko o zwykłej wkrętarce akumulatorowej.
    No to się dogadaliśmy.
    Jak robiłeś to zawodowo to pewnie i zakup takiej wkrętarki miał sens. Jak ktos chce
    zrobic tylko swoje poddasze to bez sensu kupowac za 5stów wkrętarke która będzie
    używana przez kilka dni a potem bezużytecznie leżeć w garażu.
    To już lepiej kupić wkrętarke sieciową za 50-100zł i na taka jednorazowa robótke.

  • 15. Data: 2012-10-16 09:43:36
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    ps.com...
    napisał:
> [...]

    Uwierz mi że zwykła przyzwoita wkrętarka + ta końcóweczka też spookojnie
    wystarcza do tak nieskomplikowanej czynnosci jak wkręcanie wkrętów;)

    Kolega też tak uważał jak kręcił płyty na poddaszu u siebie. Gdy mu
    przyniosłem moją makitę, zmienił zdanie. Od tego czasu ciągle ją pozycza, a
    to w kuchni przy suficie podwieszanym, a to przy zabudowie wanny. Do
    najmniejszej pierdółki pożycza bo to zupełnie inny wymiar pracy z tym
    narzędziem jest.

    >Coś Ty sioe wiertarki uczepił. Wiertarką tez wkręcałem przy jakiejs
    >niewielkiej robótce gdy mi sie nie chciało czekac na naładowanie >wkrętarki
    >ale zgoda jest to duzo mniej wygodne i komfortowe jak praca wkrętarką.

    Wkrętarka akumulatorowa a wiertarka akumulatorowa to przecież niemal to
    samo.

    >Ta końcóweczka też jest z magnesem;)
    Widziałem to nieraz i nieraz miałem w ręku.
    Raczej przypadkowo ci się namagnesowała we wkrętarce akumulatorowej, bo w
    niej jest często magnes w otworze do którego wkłada się końcówki.

    Marek

  • 16. Data: 2012-10-16 09:45:35
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >Uwierz mi, aby wyszło profesjonalnie i szybko to trzeba profesjolnalnych
    >narzędzi. Wkręciłem, nie przesadzam, jakieś kilkaset tysięcy wkrętów do
    >płyt GK. Mam wkrętarki Makita i Kres. używałem także Bosza, Hilti, chyba
    >nie

    To prawda ...

    U mnie kilka dni temu brygada skończyła robić poddasze.
    Gościu który to robił zajmuje się tym od kilkunastu lat ...
    Miał ze sobą narzedzia profesjonalne (cały zestaw Makity , Hilti) i powiem
    szczerze mogłem sobie ich poużywać i nie ma porównania ze sprzetem
    amatorskim.
    Sam mam prywatnie 2 wkrętarki tanie (14,4V i na 220v) i one przy Makicie 18V
    (z młotem udarowym) po prostu wymiękały ...
    Albo akumulator padał szybko przy mocnym obciążeniu (wkrętanie wkrętów 4-5cm
    w naprawdę twarde podłoże (plyty Durelis) , albo nie potrafiła wkręcić do
    końca. A tania wkrętarka na 220V zaczęła się dymić ...
    Makita była lekka , wytrzymywała wiele wiele godzin (ładowanie z 1 godzinę ,
    przy mojej wkrętarce ładowanie 3-5 godzin) i miała niesamowitego powera ...

    Także inne narzedzia ...

    Jako że zostało trochę materiałów to zrobiłem sam jedna ściankę. Szczerze
    mówiąc mając profesjonalne narzędzia robota ta była przyjemna i nie męcząca.
    Najpierw pociecie profili nożycami , potem cięcie płyt KG nożem (duuuużo
    lepszy i mocniejszy od moich tanich nożyków) , potem podciecie płyt piłą pod
    kątem 45 stopni , przykręcenie specjalną wkrętarką MAkita (idealnie każdy
    wkręcony wkręt) , ocieplenie (specjalnym nożem cięło się jak masełko) ,
    potem strugiem doszlifowanie i gotowe :)

    Przykręcenie płyt normalną wkrętarką jest nierealne. Łepek wkręta musi być
    około 1mm wewnątrz płyty. Normalnie bez specjalnej wkrętarki nie da się tego
    precyzyjnie zrobić a głębokość osadzenia ma naprawdę duże znaczenie.

  • 17. Data: 2012-10-16 09:45:37
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    ps.com...

> [...]
    >w garażu.
    >To już lepiej kupić wkrętarke sieciową za 50-100zł i na taka jednorazowa

    Pisałem pożyczyć... od znajomego albo w wypożyczalni.

    Marek

  • 18. Data: 2012-10-16 09:50:43
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    bm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=0A19UNDuHIiytAaHkoB
    A&biw=1280&bih=933&sei=1A19UMKMGozltQbAjYCQCQ

    Owszem pokrecilo Ci sie, mowa byla o wkretarce a nie "specjalizowanej
    wkretarce do KG".

  • 19. Data: 2012-10-16 09:54:55
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Owszem pokrecilo Ci sie, mowa byla o wkretarce a nie "specjalizowanej
    > wkretarce do KG".

    A bo ja jak czytam płyta GK i wkrętarka to mam na myśli wkrętarkę do płyt
    GK. Chyba logiczne skojarzenie...

    Marek

  • 20. Data: 2012-10-16 10:10:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > A bo ja jak czytam płyta GK i wkrętarka to mam na myśli wkrętarkę do płyt
    > GK. Chyba logiczne skojarzenie...

    99% bywalcow tutaj, nie uzywa takiego sprzetu, bo nie ma to sensu.