  • 1. Data: 2014-03-01 10:00:46
    Temat: Jak zrobić drzwiczki, schowek w podłodze?
    Od: ZS <a...@w...pl>

    Z uwagi na powiększająca się rodzinę chcę garaż wewnątrz budynku
    przerobić na pokój. Będzie dużo roboty bo muszę tam dać 10cm styropianu,
    na to wylać posadzkę z podłogówką. Garaż jest 30 cm poniżej domu więc
    zniweluje mi się jeden schodek akurat.
    Przechodząc do sedna. Mam w garażu kanał który chciałbym wykorzystać na
    piwniczkę na piwo. Teraz trzymałem wszystko w garażu w którym w lecie
    najwyżej 20st było. Chciałbym zrobić taką piwniczkę
    http://tinyurl.com/khj46bv ale u mnie to nie przejdzie, za wysoko woda.
    Czy jest możliwe żeby gdzieś takie drzwi zamówić? Żeby można było po
    nich chodzić, z podwójną szybą aby chłód trzymało. Ewentualne proszę o
    jakieś tańsze pomysły aby zrobić właz ocieplany i w miarę łatwo otwierany.
    Myślałem nad takim sześcianem z kątownika 12x100x100 w środku styropian
    na górze płyta aluminiowa i na niej przyklejone płytki takie jak na
    posadzce. Wpuszczana równo od góry, dookoła uszczelka, tylko że to
    będzie za ciężkie i trzeba 2 osoby aby wyciągnąć:(

  • 2. Data: 2014-03-01 15:17:11
    Temat: Re: Jak zrobić drzwiczki, schowek w podłodze?
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    Użytkownik "ZS" napisał w wiadomości grup

[...]

    pomysl super tylko w realizacji ciezki ale powodzenia :)

  • 3. Data: 2014-03-01 15:35:41
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 1 marca 2014 10:00:46 UTC+1 użytkownik ZS napisał:
> [...]
    >
    > posadzce. Wpuszczana równo od góry, dookoła uszczelka, tylko że to
    >
    > będzie za ciężkie i trzeba 2 osoby aby wyciągnąć:(

    Mogę Ci takie coś zrobić. Na pilota i wysuwane silnikiem. Może być z szybą może bez
    szyby. Cena bez szyby 25 tysięcy. Tylko nie odpisuj że drogo bo ktoś chce za
    obudowanie rury z kominka szamotem dać 15 tysięcy.

  • 4. Data: 2014-03-01 16:13:53
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    może bez szyby. Cena bez szyby 25 tysięcy. Tylko nie odpisuj że drogo bo
    ktoś chce za obudowanie rury z kominka szamotem dać 15 tysięcy.

    :)
    Kogutek rozumiem ze Ty zrobisz to za 5zł ale ja nie mam na to czasu i
    umiejetnosci. cena podana od A do Z robota wklad i material. jak jestes
    kozak to zapraszam za 5tysi zrob mi identyczny - reszta Twoja. projekt
    obudowy wybiera moja zona i elementy do pieca w scianie do pokoju obok wiec
    masz przejebane ;)

  • 5. Data: 2014-03-01 16:21:52
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 1 marca 2014 16:13:53 UTC+1 użytkownik Marcin Ł napisał:
> [...]
    >
    > obudowy wybiera moja zona i elementy do pieca w scianie do pokoju obok wiec

    Identyczny z czym?

  • 6. Data: 2014-03-01 16:25:11
    Od: Marek <m...@g...com>

> [...]
    >
    > posadzce. Wpuszczana równo od góry, dookoła uszczelka, tylko że to
    >
    > będzie za ciężkie i trzeba 2 osoby aby wyciągnąć:(

    Schowki w piwnicy najlepiej robia Austriacy.

  • 7. Data: 2014-03-01 16:34:52
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

> [...]
    >
    > kozak to zapraszam za 5tysi zrob mi identyczny - reszta Twoja. projekt
    >
    > obudowy wybiera moja zona i elementy do pieca w scianie do pokoju obok

    Identyczny z czym?

    z moimi zalozeniami

  • 8. Data: 2014-03-01 16:53:46
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 1 marca 2014 16:34:52 UTC+1 użytkownik Marcin Ł napisał:

    > Identyczny z czym?
    >

    > z moimi zalozeniami

    Jakim założeniem?

  • 9. Data: 2014-03-01 17:13:07
    Od: tataglia <t...@g...pl>

    On 2014-03-01 16:25, Marek wrote:

    > Schowki w piwnicy najlepiej robia Austriacy.

    Obawiam się, że Josef zamknął już firmę.

    --
    t.

  • 10. Data: 2014-03-01 21:31:54
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 1 marca 2014 17:13:07 UTC+1 użytkownik tataglia napisał:

    > Obawiam się, że Josef zamknął już firmę.
    >

    > --
    >
    > t.

    Może książkę napisze jak zrobił. Trzeba poczekać.