  • Data: 2019-07-07 18:17:49
    Temat: Re: Jaka jest wydajność pianki rozprężnej?
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-06 o 11:15, Marcin N pisze:
    > Przyszedł mi do głowy pomysł:
    > chcę zrobić chwytak do strzał (łuczniczych). Piankowy kosztuje stówę
    > więc wymyśliłem, że zrobię taki z pianki budowlanej. Powiedzmy 100 x 100
    > cm gruby na 15-20 cm. Czyli 0.2 m3. Ile pianek na to zużyję? Czy są
    > pianki twardsze i bardziej miękkie? Wolę twardą.

    Za moich czasów najpopoularniejsze były podkłady z ciętej płyty
    porowatej miekkiej - coś takiego:
    https://sprzedajemy.pl/plyta-porowata-miekka-brzezno
    -3-a1d299-nr22406227.

    Paski szerokości ~ 20 cm składane na sztorc i spinane drewnianą ramą
    dookoła. Powiem tak - cena do trwałości chyba najlepsza.
    Z jednej płyty ~ 20 mm uzyskasz mniej więcej 20-22 cm szerokości
    podkładu 1,2x1,25 m (całkiem niezły do warunków amatorskich wymiar)
    czyli potrzeba 5 szt koszt max 200 zł. Ale kombinując dało by się zrobić
    za 50 zł. Inaczej jeszcze przy grubości 15 cm robiąc z tego linka
    powyżej i grubości 25 mm, tniesz na pół masz 15 cm (oczywiście lepiej
    mieć te 30 cm) podkład i koszt ~ 75 do 80 zł - lub przy 30 na gotowo ~
    150 zł.

    Robak