  • 1. Data: 2009-04-03 23:09:38
    Temat: Jaka kupic pralke
    Od: "Jacek" <j...@w...com>

    Witam wszystkich,

    Mam pytanie. Moja mama ma niedlugo urodziny, a ja nie mieszkam w PL i wiem,
    ze cos jej zabytkowa pralka siada wiec chcialem jej kupic jakas dobra pralke
    co proponujecie. Wiadomo zeby byla energooszczedna i nie musi byc z suszarka
    byle porzadna niewadliwa pralka...
    Z gory dziekuje za pomoc

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2009-04-03 23:28:13
    Temat: Re: Jaka kupic pralke
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 03 Apr 2009 19:09:38 -0400, osobnik zwany Jacek
    wystukał:

> [...]
    > dobra pralke co proponujecie. Wiadomo zeby byla energooszczedna i nie
    > musi byc z suszarka byle porzadna niewadliwa pralka...

    przez internet o ile do Twojego kraju dotarł :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2009-04-04 03:21:59
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...com> napisał w wiadomości
> [...]
    pralke
    > co proponujecie. Wiadomo zeby byla energooszczedna i nie musi byc z

    Automat ładowany od góry - niedrogie, bęben podparty z obu stron - mniejsza
    awaryjność.

  • 4. Data: 2009-04-04 05:21:43
    Od: Bbjk <b...@g...pl>

    Jacek pisze:
> [...]
    > co proponujecie. Wiadomo zeby byla energooszczedna i nie musi byc z suszarka

    Zdecydowanie polecam Hoover, model do wyboru, w zależności od Waszych
    oczekiwań.
    Są bezawaryjne, ciche, energooszczędne. Może być też istotne, że jest
    bardzo prosta i intuicyjna w obsłudze, mimo wielości rozmaitych funkcji.
    --
    Basia

  • 5. Data: 2009-04-04 06:39:28
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Bbjk pisze:
> [...]
    > Są bezawaryjne, ciche, energooszczędne. Może być też istotne, że jest
    > bardzo prosta i intuicyjna w obsłudze, mimo wielości rozmaitych funkcji.

    nie ma rzeczy bezawaryjnych i bez wad (chociaz kiedys byly, ale to za
    komuny)
    pracujesz w hooverze?

    ja moge polecic bosha, jak mama pierze nie czesciej niz 1-2x dziennie,
    to na 5-7-10 lat ( w zaleznosci od wielu czynnikow) powinno wystarczyc

  • 6. Data: 2009-04-04 06:47:00
    Od: Bbjk <b...@g...pl>

    doslaw pisze:

    > nie ma rzeczy bezawaryjnych i bez wad (chociaz kiedys byly, ale to za
    > komuny)
    > pracujesz w hooverze?

    Nie! Skąd ta supozycja?
    Używam z satysfakcją. A Ty miałeś z tymi pralkami złe doświadczenia?

    > ja moge polecic bosha,

    bosha, bosha.
    Boscha?

    jak mama pierze nie czesciej niz 1-2x dziennie,
    > to na 5-7-10 lat ( w zaleznosci od wielu czynnikow) powinno wystarczyc

    Myślę, że to marki porównywalne, Ty polecasz swoją pralkę, ja swoją, jak
    te pliszki. Boscha też sobie chwalę, ale znam z autopsji inne
    urządzenia, np. zmywarkę.
    --
    Basia

  • 7. Data: 2009-04-04 08:12:34
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > pralke
    > suszarka
    >
    > Automat ładowany od góry - niedrogie, bęben podparty z obu stron -

    Nie wiem jak obecne ładowane od góry
    Ale posiadacze starszych skarżą się, że
    np. firanki potrafią porwać bo zaczepiają
    się w miejscu zamknięcia bębna.
    Wygoda uzytkowania tez przemawia za tymi
    ład. od góry.

    Pzdr
    J23

  • 8. Data: 2009-04-04 08:13:49
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "J23" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > np. firanki potrafią porwać bo zaczepiają
    > się w miejscu zamknięcia bębna.
    > Wygoda uzytkowania tez przemawia za tymi

    Nic się nie zaczepia. Firanki powinno prać się w worku, a przynajmniej w
    poszewce.

  • 9. Data: 2009-04-04 08:59:11
    Od: Chris <a...@a...pl>

    Bbjk pisze:

    > Używam z satysfakcją. A Ty miałeś z tymi pralkami złe doświadczenia?

    > bosha, bosha.
    > Boscha?

    To ja też polecę Boscha, mam i sobie chwalę. Przy małym dziecku pralka
    pracuje dość często i odpukać działa bezbłędnie i cicho.

  • 10. Data: 2009-04-04 10:15:45
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Panslavista <p...@w...pl> wrote:

    > Automat ładowany od góry - niedrogie, bęben podparty z obu stron -
    > mniejsza awaryjność.

    Niestety, nie jest to prawda. Bęben owszem jest podparty z dwóch
    stron, ale za to o wiele gorzej amortyzowany a i same łożyska są o
    wiele skromniejsze. Serwisanci twierdzą, że wbrew pozorom właśnie w
    tych górnoładowanych najszybciej łożyska się rozlatują.

    J.