  • 11. Data: 2011-04-24 18:27:52
    Temat: Re: Jaka maszynka do miesa i dlaczego ?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > O właśnie, szatkownicę kupiłam nową. Nową tylko dlatego, że w
    > poprzednią wkręciłam łopatkę silikonowo-metalową, której ani wyjąć :-)
    >
    > PS. Jakby tak któryś Zelmer miał wsteczny bieg...

    można by z mielonki zrobić kotlety schabowe i gulasz wołowy :)

    albo z przecieru pomidorowego pomidory.

  • 12. Data: 2011-04-24 18:50:05
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

    > można by z mielonki zrobić kotlety schabowe i gulasz wołowy :)
    >
    > albo z przecieru pomidorowego pomidory.

    reverseengineering hehe ;-)

    Pozdrawiam
    PP

  • 13. Data: 2011-04-24 20:13:32
    Od: skorka <p...@t...pl>

    On 23 Kwi, 17:22, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Zelmer. Bo od lat działa, działa, działa...

    Ja tez ja mam, ale jestem niezadowolona jedynie
    z tego, ze noze, ktore do niej dokupuję i sitka zbyt szybko sie tepia.
    Wystarczy, ze przemiele kilogram lopatki
    ze trzy razy i po nozyku. Owszem ma sile, maszynka pcha
    az miazdzy, ale co mi z tego ja miesa wyglada jak pulpa
    no i rozne sciegna nie przechodza, grubsze skorki tez.
    Takze dzisiejsze nozyki robia z jakiejs 'stali' tepej jak d... weza
    przez co wydajnosc maszynki spada

  • 14. Data: 2011-04-24 21:22:57
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2011 20:27:52 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > można by z mielonki zrobić kotlety schabowe i gulasz wołowy :)
    >
    > albo z przecieru pomidorowego pomidory.

    Zartujesz sobie? To przestań. Inne mają: http://tiny.pl/hdbqg
    Przydaje się, kiedy się coś w maszynce zaklinuje.

  • 15. Data: 2011-04-24 21:25:46
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    > O właśnie, szatkownicę kupiłam nową. Nową tylko dlatego, że w poprzednią
    > wkręciłam łopatkę silikonowo-metalową, której ani wyjąć :-)
    >
    > PS. Jakby tak któryś Zelmer miał wsteczny bieg...

    Mój ma wsteczny.

  • 16. Data: 2011-04-24 21:26:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2011 13:13:32 -0700 (PDT), skorka napisał(a):

    > Ja tez ja mam, ale jestem niezadowolona jedynie
    > z tego, ze noze, ktore do niej dokupuję i sitka zbyt szybko sie tepia.
    > Wystarczy, ze przemiele kilogram lopatki
    > ze trzy razy i po nozyku. Owszem ma sile, maszynka pcha

    Wiesz, je się ostrzy. Poza tym to są sprzęty AGD, a nie do przemysłu
    mięsnego...

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 17. Data: 2011-04-24 21:28:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2011 23:25:46 +0200, Veronika napisał(a):

    > Mój ma wsteczny.

    Jaki masz model? - jeśli w końcu kupię nową maszynkę, to na pewno Zelmer z
    wstecznym.

  • 18. Data: 2011-04-24 21:31:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2011 23:26:12 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Wiesz, je się ostrzy. Poza tym to są sprzęty AGD, a nie do przemysłu
    > mięsnego...

    Kilogram łopatki to nie przemysł.
    A ostrzenie 1 sitka i 1 noża (za komplet) kosztuje u nas 15-20 złotych.
    Paranoja. Kupiłam sobie taką płaską ostrzałkę w Lidl'u i sama ostrzę,
    ręcznie. Przy moich masarskich wyczynach wydałabym kupę kasy na to
    ostrzenie w punkcie ślusarskim.

  • 19. Data: 2011-04-24 21:36:13
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    > Jaki masz model? - jeśli w końcu kupię nową maszynkę, to na pewno Zelmer z
    > wstecznym.

    A taki:
    http://www.ceneo.pl/1576565s

  • 20. Data: 2011-04-24 21:42:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2011 23:36:13 +0200, Veronika napisał(a):

    > A taki:
    > http://www.ceneo.pl/1576565s

    Fajna. Może sobie kupię. No i widzisz, przy okazji i ja skorzystałam, i
    wątkodawca - zapewne :-)