  • Data: 2015-09-04 13:44:59
    Temat: Re: Jaka pralka do ok 1200 zl
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-03 o 21:02, zil0g pisze:
    > *Jawi* wdusil[a] knefle:

    > Też lubię SF, ale era kiedy urządzenia od początku do końca konstruowali
    > inżynierowie mineła jakieś 20lat temu.

    Ok, jedno podziała gwarancję i 3 dni, drugie podziała gwarancję i 3 dni,
    ale po co się wqrwiać od pierwszych dni na "ten typ tak ma"? Zwłaszcza
    że w sklepie nie jesteś w stanie pewnych rzeczy sprawdzić?
    Kupiłem prostą (nie jest NoFrost) lodówkę Bosch KGE39AI30 i tylko czekam
    aż się zepsuje i ją po prostu wypierdolę przez balkon, bo takiego
    piszczącego i świergającego podczas pracy totalnego ścierwa to w życiu
    nie widziałem. Nosi się po całej chałupie maxymalnie wqrwiający mnie
    świergot z rurek (o wysokich częstotliwościach, nie kompresor), co
    słychać nawet podczas oglądania filmów na kinie domowym.
    Rodzicom kupiłem LG z inverterem i jest cisza mimo różnicy chyba 5dB na
    tych śmiechu wartych plakietkach klejonych na wszystkich lodówkach.
    Nigdy więcej lodówkek Bosch. Nauczka do końca życia. Niech skończą na
    pralkach i zmywarkach (mam, nie mam zastrzeżeń) a za chłodnictwo się nie
    biorą jak nie potrafią tak prostej rzeczy jak sprężarka i kilka rurek
    wykonać. Ma ta lodówka Boscha też oczywiście inne totalnie spierdolone
    funkcje do których trzeba się przyzwyczaić.

    I o takie pewnie informacje chodzi martun'owi. Tylko powinien wyskoczyć
    z jakimiś swoimi propozycjami i "co z tego wybrać".

    Pozdro.

    --
    Irokez