  • 41. Data: 2015-09-08 07:50:15
    Temat: Re: Jaka pralka do ok 1200 zl
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-09-08 o 03:33, Pszemol pisze:
    > "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
    >
    > A po czym poznajesz, że to nie kompresor?
    > Silnik kompresora może mieć zasilanie inne niż 50Hz
    > i wydawać z siebie inne odłosy niż przyzwyczajony jesteś
    > słyszeć w innych lodówkach.
    >
    > Jak próbowałeś już wyeliminować te odgłosy?
    > Czy zmieniałeś już położenie/wypoziomowanie lodówki?

    To nie agregat. Zwykła sprężarka jest to, jak pińcet lat temu za czasów
    ruskiego mińska. Chodzi cicho i ładnie mruczy.
    Za sprężarką łączą się rurki, cieńsze w grubsze, na miejscu styku to
    gwiżdże i ćwierka, rurki się podczas pracy całe oszraniają tam. Niesie
    się po wszystkich rurkach i one grają i ćwierkają. Musiałbym całość
    kocem owinąć.

    > Różnica 5dB to bardzo dużo! To logarytmiczna skala!

    Wiem, miała być tyle cichsza, jest tyle głośniejsza przez te ćwierkanie,
    bo kompresor jest cichutki.

    > Jakie?

    - Brak domykania drzwi - w LG GBB530NSQPB (taką kupiłem rodzicom, nawet
    tańsza była) nie zostawisz lekko niedomkniętych drzwi bo albo je
    dociągnie albo bardziej rozewrze i będzie piszczeć. Tutaj przez rok
    pracy już 5 razy zmuszony byłem zamrażalnik rozmrażać z pokrywy lodu, bo
    niedokładnie domknęło drzwi a magnes nie ma siły ich dociągnąć. Nie było
    widać tego dopóki nie otworzyłem drzwi i całość zalodzona od górnej
    krawędzi. Mam już odruch dopychania drzwi do oporu przy zamykaniu.
    - nie wiesz jaka jest temperatura w środku - pokazuje tylko ustawioną.
    Ale jak zawyje alarm temperatury (bo kolejny raz czyściłem zamrażalnik)
    to przez chwilę wyświetla temperaturę w komorze - oczywiście musisz stać
    przy niej wtedy jak zacznie piszczeć bo wyświetla przez chwilę.
    - zmierzyłem temperaturę wewnątrz miernikiem - wsadzam wieczorem, rano
    odczyt - ustawione 4 stopnie są tylko przy wylocie powietrza na dole
    przy tylnej ściance, górna półka to 7 stopni. To po co ten wentylator w
    środku niby cośtam mieszający? Zamrażalnik ma temperaturę poprawną.
    - dolna półka na drzwiach na napoje - na tyle szeroka że butelki latają
    luźno jak szmata po podłodze, ale na tyle wąskie że w poprzek kartonika
    z sokiem nie wsadzę i musi stać wzdłuż i zabierać więcej miejsca i latać
    luźno.

    --
    Irokez

  • 42. Data: 2015-09-08 08:25:48
    Temat: Re: Jaka pralka do ok 1200 zł
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-09-07 o 22:52, Ikselka pisze:

    > Czyli szukasz sprzętu na lat 20?
    > 3-]

    Na 20 może nie, ale żeby wypalił się kineskop po czterech?
    To chyba przesada.

  • 43. Data: 2015-09-08 08:26:14
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Daj. Podam adres.

    To już złom.

  • 44. Data: 2015-09-08 08:53:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-09-08 o 03:36, Pszemol pisze:

    > LG to obecnie jeden z liderów na rynku TV...
    > Bardzo się zmieniła ta firma od czasów lat 90-tych.
    > Sam mam flat panel LED od LG i jestem zadowolony.

    Każdy ma jakieś tam upodobania i uprzedzenia.
    Coś tam nie działało czy działało w jakiejś marce i tym się kierujemy.
    Nie sądzę, żeby akurat moje wrażenia miały być dla kogoś decydujące,
    ale jeśli przybędzie jeszcze kilku niezadowolonych, to kto wie :-)

  • 45. Data: 2015-09-08 13:42:46
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]

    > Silnik kompresora może mieć zasilanie inne niż 50Hz
    > i wydawać z siebie inne odłosy niż przyzwyczajony jesteś

    Tutaj nagrane komórką te dźwięki:
    https://www.dropbox.com/s/m8yuu22krjydl98/Glos00001.
    3gp?dl=0
    Nie jest to kompresor bo śwista jeszcze kilka sekund od momentu jego
    wyłączenia, jak gaz się rozpręża w tylnym radiatorze.
    Ogólnie niesie się to strasznie.

    --
    Irokez

  • 46. Data: 2015-09-08 14:16:40
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Sep 2015 08:25:48 +0200, cef napisał(a):

    > Na 20 może nie, ale żeby wypalił się kineskop po czterech?
    > To chyba przesada.

    Może za dużo oglądasz tv 333-)

  • 47. Data: 2015-09-08 14:17:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Sep 2015 08:26:14 +0200, cef napisał(a):

    > To już złom.

    Po prostu nie masz szczęścia. Ja lubię LG. Mam dwa, i jeszcze Alcatela.
    Wszystkie super.

  • 48. Data: 2015-09-08 20:48:26
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-09-08 o 14:17, Ikselka pisze:

    > Po prostu nie masz szczęścia. Ja lubię LG. Mam dwa, i jeszcze Alcatela.
    > Wszystkie super.

    Gdyby w takich kategoriach traktować szczęście, to
    faktycznie mam go niewiele. Mógłbym nawymieniać
    marek produktów, które się nie sprawdziły :-)

  • 49. Data: 2015-09-08 20:51:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-09-08 o 14:16, Ikselka pisze:

    > Może za dużo oglądasz tv 333-)

    Ja nie mam czasu oglądać.
    Ale inni lubią, żeby był włączony, więc się LG zbuntował i padł.
    Miał jeden plus - taką fajną funkcję PiP - szkoda, że tego już nie dają.

  • 50. Data: 2015-09-08 22:22:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Sep 2015 20:51:16 +0200, cef napisał(a):

    > Ja nie mam czasu oglądać.
    > Ale inni lubią, żeby był włączony, więc się LG zbuntował i padł.

    A inne wytrzymały to?

    > Miał jeden plus - taką fajną funkcję PiP - szkoda, że tego już nie dają.

    Co to za funkcja?