  • 51. Data: 2015-09-08 22:25:22
    Temat: Re: Jaka pralka do ok 1200 zł
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Sep 2015 20:48:26 +0200, cef napisał(a):

    > Gdyby w takich kategoriach traktować szczęście, to
    > faktycznie mam go niewiele. Mógłbym nawymieniać
    > marek produktów, które się nie sprawdziły :-)

    Szczęście do telefonów, oczywista :-))

    Co do wszelkich produktów AGD i rtv czy inszej elektroniki - mogę
    powiedzieć, że mam megaszczęście.
    Jak to robię? - ograniczam ich liczbę do minimum :-)))

  • 52. Data: 2015-09-09 14:19:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    cef wrote:

    > Tak, japońce wszystkie dają radę.

    > Picture in picture - czyli podgląd innego programu
    > w małym okienku w rogu.
    > Nie wiem dlaczego nikt już tego nie oferuje.

    oczywiście, że oferuje.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2015-09-09 14:20:11
    Od: cef <c...@i...pl>

  • 54. Data: 2015-09-09 18:04:24
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-09-09 o 14:19, masti pisze:

    > oczywiście, że oferuje.

    Jakoś nie widzę, żeby się tym chwalili,
    a jak ostatnio (pięć lat temu) szukałem telewizora,
    to nie było to tak popularne jak kiedyś.

  • 55. Data: 2015-09-10 02:25:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Sep 2015 14:20:11 +0200, cef napisał(a):

    > Picture in picture - czyli podgląd innego programu
    > w małym okienku w rogu.
    > Nie wiem dlaczego nikt już tego nie oferuje.

    Fajna sprawa, nie spotkałam się z tym, ale ja w ogóle mało elektroniki w
    domu mam, a jeśli w ogóle, to najprostszą i nabardziej konieczną, bo
    wychodzę z założenia, że im mniej elektroniki w domu, tym mniej stresu. I
    mi się to sprawdza, jak tak patrzę na problemy ludzi w necie :-)

  • 56. Data: 2015-09-10 13:47:33
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-09-09 o 18:04, cef pisze:

    > Jakoś nie widzę, żeby się tym chwalili,
    > a jak ostatnio (pięć lat temu) szukałem telewizora,
    > to nie było to tak popularne jak kiedyś.

    Bo zazwyczaj TV nie ma dwóch tunerów i PIP działa tylko w przypadku
    "podłączenia zewnętrznego cyfrowego źródła obrazu", czyli np oglądając
    program z anteny możesz podglądać obraz z dekodera.

    Pozdrawiam

  • 57. Data: 2015-09-10 23:23:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-09-10 o 13:47, Miroo pisze:

    > Bo zazwyczaj TV nie ma dwóch tunerów i PIP działa tylko w przypadku
    > "podłączenia zewnętrznego cyfrowego źródła obrazu", czyli np oglądając
    > program z anteny możesz podglądać obraz z dekodera.

    Nie było takich ograniczeń.
    Mogłem podglądać normalnie inny program.
    Było coś na Eurosporcie a ja sobie w okienku
    patrzyłem na Polsat czy inny program.

  • 58. Data: 2015-09-11 22:07:22
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2015-09-10 o 23:23, cef pisze:

    > Nie było takich ograniczeń.
    > Mogłem podglądać normalnie inny program.
    > Było coś na Eurosporcie a ja sobie w okienku
    > patrzyłem na Polsat czy inny program.

    No to coś kolega ściemnia, bo eurosport nie leci w naziemnej - tylko w
    kablówce lub z dekodera - z "anteny" nie ma eurosportu. Jakiej firmy był
    twój TV?

  • 59. Data: 2015-09-11 22:16:32
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-09-11 o 22:07, BQB pisze:
    > No to coś kolega ściemnia, bo eurosport nie leci w naziemnej - tylko w
    > kablówce lub z dekodera - z "anteny" nie ma eurosportu. Jakiej firmy był
    > twój TV?
    Kolega sobie podaje przykład wyjasniający co to PIP, a Ty się czepiasz
    czy to był Eurosport czy inny XXL? :)

  • 60. Data: 2015-09-12 11:08:02
    Od: cef <c...@i...pl>

    > No to coś kolega ściemnia, bo eurosport nie leci w naziemnej - tylko w
    > kablówce lub z dekodera - z "anteny" nie ma eurosportu. Jakiej firmy był
    > twój TV?

    Leciało z kablówki, ale mogłem w oknie oglądać dowolny inny program
    a nie tylko w opcji z innego tunera czy czegoś tam.
    A telewizor - no przecież LG.