  • 51. Data: 2020-01-23 19:23:50
    Temat: Re: Jest problem
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2020 o 18:33 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Jakie miałem prognozy co do cen energii?

    że nie podrożeje dla luda, a już podrożało.

    TG

  • 52. Data: 2020-01-23 19:30:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Aha. Znaczy się napierdalaliscie się że prąd zdrozeje a ja z czapy wpadłem i
    napisałem że nie zdrozeje? Czy może w jakimś kontekście napisałem że nie zdrowie.
    Rozwijając Twój tok rozumowania jak Ci ukradną telefon i napiszę że jesteś zamieszany
    w kradzież telefonu to będzie ok.

  • 53. Data: 2020-01-23 19:34:58
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2020 o 19:30 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > napisałem że nie zdrowie. Rozwijając Twój tok rozumowania jak Ci ukradną
    > telefon i napiszę że jesteś zamieszany w kradzież telefonu to będzie ok.

    Szukam w googlach i zaraz wracam - jak to nie Ty to odszczekam.
    Pytałem się jakiś czas temu czy podpisywać umowę długoterminową z PGE -
    pisałeś mi (sprawdzę czy mnie skleroza nie myli) , że nie ma bata aby
    podnieśli ceny energii bo cośtam, cośtam.

    TG

  • 54. Data: 2020-01-23 19:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam Sz. a...@g...com ...

    > https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-emilewicz-w-p
    olsce-brakuje-2-m
    > ln-mieszkan,nId,4284930

    Zdaje sie ze kolega juz przy okazji rozmowy o smogu dał znać ze wierzy
    tylko w oficjalne rzadowe pomiary i dane ale tylko wtedy jak mu pasuja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 55. Data: 2020-01-23 19:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > rację. Była na amige gra o lemingach. Jak się pierwszy wpierdolil do
    > jakiejś dziury to razem z nim wpadały wszystkie i często wszystkie
    > ginęły. Ludzie to takie lemingi. Jak z wynajmowaniem mieszkan taki
    > super interes to dlaczego ci co budują bloki i osiedla chcą jak
    > najszybciej pozbyć się mieszkan po zbudowaniu a nie wynajmowac?
    > Jeśli dla praktycznie całej Polski prognozy demograficzne sa stałe i
    > mówiące że liczba ludności w przeciągu trzydziestu lat drastycznie
    > spadnie to znaczy że bez budowania nowych mieszkań liczba wolnych

    Podsumujmy: Zenek nie mowił o całej Polsce tylko o Łodzi.
    Jak sie okazało - w Łodzi tez boom mieszkaniowy.
    To teraz sie okazuje ze nie o to chodzi ze mieszkań jest wystarczajaco
    ale ze to wina tych ludzi co chca mieszkać nie tam gdzie trzeba...
    Fajnie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 56. Data: 2020-01-23 20:00:07
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2020 o 19:34 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

> [...]
    > pisałeś mi (sprawdzę czy mnie skleroza nie myli) , że nie ma bata aby
    > podnieśli ceny energii bo cośtam, cośtam.

    Zwracam honor - myślałem, że pisałeś w moim watku - a Ty pisałeś w wątku o
    tytule "Prąd nie zdrożeje" z 07.01.2019 kolegi Jacka, wątek dotyczył
    pradu dla firm.
    Twój post poniżej:

    "Mylisz pojecia. Cena pradu zostaje jak byla, o inflacje moga podniesc w
    elektrtowni. Z drugiej strony wegiel w tej chwili mamy w stabilnej cenie
    sporo nizszej od swiatowej to i troche rezerwy elektrownie maja. Do pradu
    dochodzi podwyzszona dodatkowa oplata za emisje CO2. Oplata trafia do
    naszego budzetu. Chujnia wymyslila przekladanie pieniedzy z jednej
    kieszeni do drugiej. Oczywiscie oplata za CO2 doklada sie do ceny pradu.
    Ale do ceny pradu w elektrowni. Jak przez CO2 cena pradu w elektrowni
    wzrosla o 10 groszy to cena pradu u odbiorcy ktory srednio placil 55
    groszy za kilowatogodzine tez powinna urosnac o 10 groszy a nie o 30
    groszy jak klamie jelopozycja. Rzad odpuscil troche na akcyzie i troche
    zmniejszyl czesc oplat z rachunku. W efekcie prad ma pozostac w cenie z
    poprzedniego roku. Cale pierdolenie jakie uskutecznia jelopozycja to
    zwyczajna sciema. Niedawno przeczytalem ze jakies lawki wolnosci stawiaja
    za niewyobrazalne pieniadze. Jak zaczalem drazyc temat to sie dowiedzialem
    ze w jednym miejscu kosztowala 8 tysiecy, w innym 30 a w jeszcze innym 50
    tysiecy. Normalnie w chuj za przewrocona lodowke z krzeselkiem i
    pozytywka. I nagle olsnienie. To byly ceny za postawienie a nie za lawke.
    Za lawki zaplacilo ministerstwo i doplaca gminom do postawienia 80%.
    Troche takie postawienie kosztuje. Jakies plany doprowadzenia pradu trzeba
    zrobic, troche papierow wypelnic, zainstalowac net. Troche ale nie 30
    tysiecy. To gminy kradna pieniadze z dotacji. Zgadnij jaka jest zaleznosc
    pomiedzy cena postawienia lawki a tym kto w gminie rzadzi."

    TG

  • 57. Data: 2020-01-23 20:14:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Widzisz jaka pamięć potrafi być zawodna. Dobrze że ja pamietliwy nie jestem.

  • 58. Data: 2020-01-23 20:18:30
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2020 o 20:14 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Widzisz jaka pamięć potrafi być zawodna. Dobrze że ja pamietliwy nie
    > jestem.

    :-)

    zwłaszcza przy "maszynce do chleba" Użytkownika
    i oszczędzaniu wody Budynia...

    TG

  • 59. Data: 2020-01-23 20:30:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakieś drobne wady mogę mieć.

  • 60. Data: 2020-01-23 20:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Skąd wiesz że Emilewicz się nie myli? A może akurat na potrzeby
    > odpowiedzi się z nią zgadzasz chociaż generalnie się nie zgadzasz?
    > Trochę statystyki. Na początek jaki procent mieszkan i domów
    > jednorodzinnych w różnych krajach jest w rękach prywatnych. Polska
    > 82%. Rumunia 96%. Szwajcaria 37%. PKB na osobę. Rumunia (2017 rok)
    > 10 000 $. Szwajcaria (2014 rok) 87 000$
    > W którą stronę ciągniemy z dobrobytem? Ja bym chciał w stronę
    > Szwajcarii a właściciele nieruchomości w których mieszkają na siłę
    > pchają mnie w stronę Rumunii.

    Jakie znaczenie ma dla ciebie to czy ludzie mieszkaja w swoich domach czy
    w wynajetych kontekscie rozmowy o ilości potrzebnych mieszkań / domów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z