  • 561. Data: 2014-07-11 18:17:05
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Ergie, Maniek - po co wy gadacie z tym trollem - na poczatku jest normalnie ale potem
    nerwy chlopakowi puszaja i -g... w wentylator. Najlepsza metoda -ignorowac.
    Ewentualnie - zignorowac po pierszym bluzgu. Jest tu pare innych osob z ktorym,i
    warto pogadac a potrafia poziom rozmowy zachowac.

    b.

  • 562. Data: 2014-07-11 19:54:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 17:07:54 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > Wszystko jedno. Po prostu dobrze, ze zauwazyles. Ale wiesz? Ty sie chyba
    > bardzo nudzisz. Siedzisz tak czytasz i wybierasz do czegoby tu sie
    > przyczepic. Calkowicie pominales glowny sens wiazacy sie z krzyzami w
    > przestrzeni publicznej. Wogole nie odniosles sie do tego co nizej.

    jakbyś nie zauważył dyskutujemy o tym co jest w Polsce. Nie w iranie czy
    Watykanie

    > Pewnie taka sama jak dla Ciebie to co w biblii napisano.

    w przeciwieństwie do Ciebie znam Biblię.

    > Przeciez to wy potrzebujecie analizy kazdego zdania.

    to juz widzisz mnie mnogo?

    > Dlatego czytacie
    > zeby znalezc cos na poparcie, ze Boga nie ma. Kazde przczenie jest na
    > wage zlota. Mozna blysnac w jakiejs dyskusji jak tu, ze nie nalezy
    > kochac ludzi, bo gdzies jakims zdaniu cos sie znajdzie. A ja nie
    > potrzebuje. Wierzacy czlowiek wie, ze za tego zycia pewnych spraw nie
    > ogarnie. Byc moze by to zrozumiec potrzebna jest wiara, a co za tym
    > idzie zaufanie.

    zaufanie do czego? do bajki dla dorosłych? do Boga mordującego cały swój
    lud bo mu się tak podoba?

    > To, ze nie odwazaja sie takich przedstawien organizowac tam. Za to u nas
    > to fanatyzm i ograniczenia religijne na kazdym kroku podobno. Jednemu
    > tutaj nawet kalendarzyk antykoncepcyjny przeszkadza.

    widzę, że bardzo byś chciał by w Polsce obowiązywał szariat czy inne
    religijne prawo.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 563. Data: 2014-07-11 20:00:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-11 18:17, Budyń pisze:
> [...]
    Ewentualnie - zignorowac po pierszym bluzgu. Jest tu pare innych osob z ktorym,i
    warto pogadac a potrafia poziom rozmowy zachowac.

    Wiesz, ze spotkac nawet w necie kompletnego idiote nie jest latwo. :-)
    Z czystej ciekawosci i dla zabicia czasu, bo przeciez nie dla argumentow
    to robie. Takie wiesz, ciekawe co jeszcze durnego palnie.
    Schemat juz znamy, ale do dna nie dotarlismy. :-)

    Pozdro.. TK

  • 564. Data: 2014-07-11 20:14:32
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.07.14 18:17, Budyń pisze:

    > Ergie, Maniek - po co wy gadacie z tym trollem

    Z którym tym? Bo ja na razie nie jednego widzę w tym wątku.
    A jeden większy od drugiego. Nie chce mi się tego czytać,
    więc wielkość trolla oceniam po ilości wierszy zamieszczanych
    przez niego cytatów przedpiśców, przygwożdżonych na koniec
    kontrargumentem trolla - "Kłamiesz!"

    --
    collie

  • 565. Data: 2014-07-11 20:18:42
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 11 lipca 2014 20:00:10 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Schemat juz znamy, ale do dna nie dotarlismy. :-)

    a daj spokoj, nie ma sensu.

    Poczytaj lepiej to, drugie dno afery z niedoszla aborcja u chazana-ciekawy punkt
    widzenia:
    http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news-a
    by-do-jesieni,nId,1466231#iwa_item=1&iwa_img=1&iwa_h
    ash=86217&iwa_block=exclusive

    b.

  • 566. Data: 2014-07-11 21:05:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-11 19:54, masti pisze:

    > jakbyś nie zauważył dyskutujemy o tym co jest w Polsce. Nie w iranie czy
    > Watykanie

    Ciesze sie, ze zauwazyles iz sa inne panstwa, w ktorych pewnie zyloby Ci
    sie gorzej. Wiec moze nie jest u nas tak zle? :-)
    Pisalem jeszcze cos o reklamach na ulicach i nie tylko. Nie
    odpowiedziales czy one tez Ci przeszkadzaja?

    > w przeciwieństwie do Ciebie znam Biblię.

    A skad wiesz, ze ja nie znam?
    Przeczytales, ale czy znasz? Troche watpie.

    > to juz widzisz mnie mnogo?

    Po prostu widze dwie grupy w dyskusji. Zacietych ateistow, ktorym
    wszystko przeszkadza, do tego nie bardzo wiedza dlaczego. Dlatego
    czytaja wszystko co popadnie zeby uzasadnic swoj poglad i cos w tresci
    znalezc co pasuje do ich przekonan. I druga grupe ktora nie ma z tym
    problemu. Ciebie widze w tej pierwszej, bez urazy oczywiscie.

    > zaufanie do czego? do bajki dla dorosłych? do Boga mordującego cały swój
    > lud bo mu się tak podoba?

    Wlasnie tak.
    Ty masz jakies wytlumaczenie na porzadek tego swiata? Gdzie silniejsi
    zjadaja slabszych? Widzisz jako czlowiek niewierzacy sens w cierpieniu
    niewinnych dzieci, czy przypisujesz to tylko pechowi? Zastanawiales sie
    nad tym kiedys? Znalazles wytlumaczenie? Ja mam takie, ze byc moze jest
    w tym sens, ktorego jeszcze nie znam i w tym zyciu nie poznam napewno.
    Zycie to taka droga, ktora nie musi byc slodka i prosta. Byc moze
    cierpienie jest w nie wpisane, by po smierci bylo tylko lepiej. Mozesz
    mowic, ze to naiwne, ale lepsze to jak pustka ludzi ktorzy w nic nie
    wierza, choc tak na zdrowy rozum nie znajda zadnego sensu zycia. Wiec ja
    mam wiare, a Tobie posostaje pustka i tym bardziej odczuwalna im
    czesciej zaczniesz uswiadamiac sobie, ze umrzesz.

    > widzę, że bardzo byś chciał by w Polsce obowiązywał szariat czy inne
    > religijne prawo.

    Nie. Na moj gust pomijajac ekonomie wszystkim zyje sie swobodnie. Nie
    chce innego kraju. Tu jes wszystko. Konserwatywne wartosci dzieki ktorym
    kraj broni sie przed "nowoczesna" propaganda zidiocenia, gejowska
    swobode czego przykladem jest posel w sejmie, kontrowersyjne
    przedstawienia i pikiety przeciwko nim. Gdzie bedzie mi lepiej? Moze tam
    gdzie zamiast pikiet bede anonimowym rodzicem b z panoszacymi sie
    arabami? Kazdy ma wybor, ja zostaje tu.

    Pozdro.. TK

  • 567. Data: 2014-07-11 21:22:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 21:05:16 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > przedstawienia i pikiety przeciwko nim. Gdzie bedzie mi lepiej? Moze tam
    > gdzie zamiast pikiet bede anonimowym rodzicem b z panoszacymi sie
    > arabami? Kazdy ma wybor, ja zostaje tu.

    a dlaczego odmawiasz arabom praw? Jak będą większością to przecież
    demokracja najważniejsza. Czyż nie?

  • 568. Data: 2014-07-11 21:46:04
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > a dlaczego odmawiasz arabom praw? Jak będą większością to przecież
    > demokracja najważniejsza. Czyż nie?

    owszem, o ile jakas powzna zmiana ustrojowa nie nastapi to wiekszosc bedzie
    decydowac. Ateisci, arabowie, ktokolwiek...
    Oby nie.

    b.

  • 569. Data: 2014-07-11 22:39:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-11 21:22, masti pisze:

    > a dlaczego odmawiasz arabom praw? Jak będą większością to przecież
    > demokracja najważniejsza. Czyż nie?

    Czy ja im odmawiam praw?
    Nie chce zeby przyjechali do nas z roszczeniami jakbysmy byli im cos
    winni i palili nasze samochody przez kilka tygodni. Australia poradzila
    sobie z tym problemem, a europejskiemu liberalizmowi pozwalajacemu
    mniejszosciom uwazac sie za wiekszosc odbilo sie to czkawka.

    No wiec co z tymi reklamami?

    Pozdro.. TK

  • 570. Data: 2014-07-11 22:53:45
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2014-07-11 21:05, Maniek4 pisze:

> [...]
    > mam wiare, a Tobie posostaje pustka i tym bardziej odczuwalna im
    > czesciej zaczniesz uswiadamiac sobie, ze umrzesz.

    co za brednie. ateizm nie wyklucza duchowości. religia nie ma na nią
    wyłączności. jak dla mnie możesz sobie wierzyć nawet w jednorożce, ale
    twierdzenie, że wierzący ma lepiej od niewierzącego to tak jak
    powiedzieć, że pijany jest szczęśliwszy od trzeźwego :)

    co do całej reszty - prezentujesz postawę - nic nie widzę, nic nie
    słyszę, nic nie rozumiem, nic nie wiem. a rzecz rozbija się nie o
    religię tylko o zakres wolności. i tak się akurat pechowo składa, że
    środowiska próbujące tę wolność ograniczyć to środowiska katolickie.
    Nikt nie protestuje przeciwko religii ale przeciwko mieszaniu się
    religii w obszary, które powinny być obszarem świeckim - dla wszystkich.
    jest twoja wolność do wyznawania religii, niech będzie też wolność od
    religii.

    --
    You are the result of 4 bilion
    years of evolutionary success.