  • 581. Data: 2014-07-11 23:41:16
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-11 23:31, ikka pisze:

    > jeszcze walczy, poczekaj na blablabla :)

    No wez, a Ty jeszcze o tym?
    Juz znamy Twoje zdanie od dawna. Chcesz jeszcze raz powtorzyc? Nie
    krepuj sie. Kosciol nie powinien ograniczac Twojej wolnosci. Cos
    pominalem? Moze to, ze kosciol nie powinien ograniczac Twojej wolnosci? :-)

    Pozdro.. TK

  • 582. Data: 2014-07-11 23:44:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-11 23:26, ikka pisze:

    > gorzej niż z dzieckiem :)

    Nie zrozumialas? Jak mi przykro...

    Pozdro.. TK

  • 583. Data: 2014-07-11 23:46:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 23:38:14 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > Argumenciki na co?

    to już nawet nie wiesz o czym dyskutujesz?

    > Zadalem pytanie po raz kolejny, bo jestem ciekaw, czy masz z nimi
    > problem skoro krzyze w miescie Ci przeszkadzaja, a Ty zwyczajnie
    > unikasz.

    na razie to Ty zmieniłeś temat uciekając od dyskusji.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 584. Data: 2014-07-11 23:49:07
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-11 23:46, masti pisze:

    > to już nawet nie wiesz o czym dyskutujesz?

    Jaaasne.... :-)

    > na razie to Ty zmieniłeś temat uciekając od dyskusji.

    Zadaj pytanie.

    Pozdro.. TK

  • 585. Data: 2014-07-11 23:52:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 23:49:07 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > Jaaasne.... :-)

    jeszcze chwila i zrozumiesz pytanie

    > Zadaj pytanie.

    zresetowałeś się?

  • 586. Data: 2014-07-11 23:56:31
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > no pewnie co tam bedzie jakiś arcybiskup podskakiwał. To co on mówi to
    > mówi prywatnie. Naprawdę wierzysz w to co piszesz?

    To nie jest kwestia wiary tylko wiedzy. Tak wiem, że w KK obowiązuje władza
    centralna i to papież (ewentualnie jakieś ciało doradcze) ustanawia prawdy
    wiary. Jak biskup głosi coś sprzecznego z nauką kościoła to tak - gada
    prywatnie.

    Posłuchaj czasem o. Rydzyka - ZTCW formalnie to jest duchowny katolicki,
    ale to co on głosi ma się nijak do nauczania kościoła i stwierdzi to każdy
    kto poznał podstawy doktryny chrześcijańskiej. Wystarczy jego słowa
    skonfrontować z przemówieniami JP2 by zauważyć spory dysonans.

    Dlatego postawa jakiegoś duchownego (nawet biskupa) nie jest wyznacznikiem
    doktryny katolickiej.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 587. Data: 2014-07-11 23:58:21
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-11 23:52, masti pisze:
    > Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 23:49:07 +0200 osobnik zwany Maniek4

    > zresetowałeś się?

    Eufemizmy zostawmy.
    Co chcesz wiedziec?

    Pozdro.. TK

  • 588. Data: 2014-07-12 00:07:37
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.07.14 23:25, ikka pisze:

> [...]
    > jak to Lem powiedział - "twórcę poznajemy przez jego dzieło. w moim odczuciu świat
    > jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę myśleć, że nikt go nie stworzył"
    > :)

    > czep się czegoś/kogoś innego. my tu o poważnych sprawach :)

    > nie wiem, poszperaj w legendach o manu, podobno ryba temu praojcowi ludzkości dała
    > dokładne wskazówki, jak zbudować statek :)
    > co do ergiego - cóż, znacznie łatwiej ludzi ogłupić niż przekonać, że zostali
    > ogłupieni.
    > trzeba mu wybaczyć ignorancję - po chrześcijańsku :)

    Nie chce mi się nawet skracać przy cytowaniu (co zwykle czynię) tego niby
    zabawnego (sądząc po ilości emotek), a w istocie żałosnego bełkotu, który
    obraża moją inteligencję. Biorąc jeszcze pod uwagę jego formę, mogę tylko
    w odpowiedzi przywołać znane powiedzenie: "Nie jest głupim ten co błędy
    czyni, ale ten co w błędzie uporczywie trwa". Wybacz, że z rozpędu wziąłem
    Cię za mądrzejszą. I to by było na tyle z Tobą.

    --
    collie

  • 589. Data: 2014-07-12 00:08:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 23:56:31 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

> [...]
    > spory dysonans.
    >
    > Dlatego postawa jakiegoś duchownego (nawet biskupa) nie jest

    i jak tylko ks. Lemański zaczął mówić coś nie tak zamknięto mu
    błyskawicznie usta. Rydzykowi czy biskupom jakoś nie. Czyli ich
    wypowiedzi nie przeszkadzają doktrynie.

    Swoją drogą to bardzo wygodne: Ten-Który-Wyznacza-Doktrynę mówi łagodnie.
    Reszta bezkarnie gada co chce. I dziwisz się, że wierni mają tego dosyć i
    gremialnie odchodzą od KK?

  • 590. Data: 2014-07-12 00:08:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 23:58:21 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > Eufemizmy zostawmy.
    > Co chcesz wiedziec?

    przeczytaj wątek. Przypomnisz sobie o czym jest dyskusja.