  • 691. Data: 2014-07-14 16:50:21
    Temat: Re: Jezioro
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Podałem.

    Nie, nie podałeś przykładów jakoby KK nakazywał dyskryminację. Usiłowałeś
    tylko dowodzić, ze jak jakaś osoba podająca się za wyznawcę KK kogoś
    dyskryminuje to znaczy że taka jest doktryna KK co oczywiście jest bzdurą.

    > Kłamiesz.

    No dobra: najpierw wiłeś się jak dżdżownica. Lepiej?

    > Nie zmieniłem.

    W takim razie po raz kolejny kłamałeś - tym gorzej dla Ciebie.

    > Nie popełniłem błędu - poza daniem ci szansy na merytoryczną dyskusję bez
    > kłamstw i krętactw. Nie potrafisz nawet ucziwie przejść do właściwej
    > tematycznie grupy mimo jej wskazania.

    I znowu cienka próba manipulacji. "uczciwie przejść" tak jakby nie
    przechodzenie było nieuczciwe.

    Potrafię, ale nie chcę.

    > Zatem globalny *plonk*

    To znaczy że ten lokalny w poprzedniej wypowiedzi się nie udał?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 692. Data: 2014-07-14 16:54:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Jul 2014 16:14:01 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    pdf

    > No i może

    zdecyduj się. Najpierw mówisz o tym, ze każdy może potem twierdzisz, że
    lista jest nieoficjalna. Czyli jednak nie może. A kto będzie odpowiadał
    jak się okaże, że dany lekarz jednak podpisał a nie ma go na liście?

    > W sieci

    a konkretnie?

    > Nie mam wątpliwości co do istnienia listy. Wątpliwość mam co do Twojej
    > definicji "oficjalności". Po prostu nie wiem, czego oczekujesz czy tego
    > by była na stronie ministerstwa czy czegoś innego.

    oczekuję tego, zę skoro twierdzisz, że każdy może sprawdzić to ktoś za tę
    listę bierze odpowiedzialność. Jeśli ja sobie poskładam liste nazwisk i
    wywiesze w sieci to też będzie "w internecie". uważasz, że to wystarczy?

    > Uzyska ale nie wszystkie w tym miejscu.

    wskażesz miejsce gdzie można sprawdzić, które swiadczenia uzyskam a które
    nie? Bo lista NFZ mówi, że np. w szpitalu Chazana uzyskam wszystkie
    świadczenia a praktyka temu przeczy.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 693. Data: 2014-07-14 16:57:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Jul 2014 16:34:56 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Z tym się zgadzam każdy zwierzchnik za ukrywanie nieprawidłowości
    > powinien odpowiadać, ale dalej to że się trafi jakiś zamiatający pod
    > dywan nie świadczy o tym że taka jest doktryna jakiejś organizacji.

    ale ta organizacja udaje, że nic się nie stało. Doktryna jest jej
    wewnetrzną sprawą. Ona cała podlega prawu. Na jej nieszczęście swieckiemu.

    > Nie chcę uchodzić za obrońcę KK, ale najwyraźniej mam trochę lepsza
    > pamięć - np. Poznańskie Słowiki - sprawa znana od lat i przez lata
    > zamiatana pod dywan. Tak więc zamiatanie pod dywan nie jest domeną tylko
    > KK. Ot po prostu ludzie. Tak samo jak wśród lekarzy są osoby które nie
    > powinny leczyć, wśród nauczycieli osoby które nie powinny uczyć tak samo
    > wśród duchownych są osoby które nigdy nie powinny zostać "wyświęcone".

    I co? molestujący został przeniesiony do innego chóru czy do pierdla?

  • 694. Data: 2014-07-14 16:58:47
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik uzytkownik napisał:
    > Już Ci tłumaczyłem, że Twoje dane są bezsensowne, ponieważ porównujesz
    > dane z Polski, gdzie aborcja jest zabroniona do krajów gdzie aborcja
    > jest dozwolona. Wysokie wskaźniki liczby aborcji w krajach, gdzie
    > aborcja jest dozwolona błędnie przypisujesz edukacji seksualnej.

    Po jasna cholerę dyskutujesz z tezą nieprawdziwą? Najliberalniejsze
    przepisy dotyczące przerywania ciąży ma w Europie Holandia. I zonk - ma
    też najniższy wskaźnik dokonywanych aborcji...

    raz ze wiedzą jak się zabezpieczyć, dwa ze ciąża z przypadku nie jest w
    Holandii najwyraźniej końcem świata.

    --
    Darek

  • 695. Data: 2014-07-14 17:31:33
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > zdecyduj się. Najpierw mówisz o tym, ze każdy może potem twierdzisz, że
    > lista jest nieoficjalna.

    Nie, napisałem, że nie wiem co dla Ciebie znaczy oficjalna.

    > Czyli jednak nie może. A kto będzie odpowiadał
    > jak się okaże, że dany lekarz jednak podpisał a nie ma go na liście?

    Lista jest jaka jest. IMO jest lepiej niż gdyby żadnej nie było i tylko to
    napisałem. Nie uprawiaj Lawowego szukania dziury w całym. Nie ja jestem
    autorem tej listy ani sygnotariuszem, ani mnie nie dotyczy, więc nie
    oczekuje ode mnie że ja Ci odpowiem "kto będzie odpowiadał..." Ja jedynie
    stwierdziłem że lepiej jest że jest.

    Nie ufasz jej to się po prostu zapytaj lekarza o jego poglądy przed wizytą.

    > a konkretnie?

    Podałem linka. Wpisz sobie w google to może Ci wyskoczy inny.

    > oczekuję tego, zę skoro twierdzisz, że każdy może sprawdzić to ktoś za tę
    > listę bierze odpowiedzialność.

    ROTFL. A jak ktoś publikuje program TV to też ma brać odpowiedzialność jak
    się pomyli i się spóźnisz na mecz?

    Sprecyzuj czego oczekujesz. Chcesz by była na stronie ministerstwa i każdy
    lekarz pod rygorem odpowiedzialności musiał się określić? Jeśli tak to
    takiej listy nie ma.

    > Jeśli ja sobie poskładam liste nazwisk i
    > wywiesze w sieci to też będzie "w internecie". uważasz, że to wystarczy?

    Patrz wyżej. "oficjalnej" listy na stronie ministerstwa nie ma. Chcesz to
    korzystaj z tej co jest nie chcesz to pytaj lekarza przed wizytą.

    > wskażesz miejsce gdzie można sprawdzić, które swiadczenia uzyskam a które
    > nie?

    Ja bym zapytał w rejestracji albo bezpośrednio lekarza.

    > Bo lista NFZ mówi, że np. w szpitalu Chazana uzyskam wszystkie
    > świadczenia a praktyka temu przeczy.

    Nie znam, więc nie wiem, czy w tej placówce w ogóle nie uzyskasz pewnych
    świadczeń czy nie uzyskasz ich od tego lekarza, czy też nie uzyskasz ich w
    pewnych okolicznościach, więc ciężko mi stwierdzić, czy rzeczywiście
    praktyka temu przeczy czy może raz wyjątkowo zaprzeczyła a to spora różnica.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 696. Data: 2014-07-14 17:45:34
    Od: j...@g...com

    > Ergie nie jest katolikiem.

    To jest właśnie problem agnostyków. Katolicy ich uważają za ateistów, a ateiści za
    katolików tylko dlatego, że agnostycy w nic nie wierzą ani w istnienie, ani w
    nieistnienie boga.

    Pzdr. Jacek

  • 697. Data: 2014-07-14 17:47:47
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > ale ta organizacja udaje, że nic się nie stało.

    Organizacja nic, nie twierdzi. Jeśli ktoś ukrywa przestępstwo to powinien
    być ukarany - ale tylko on (i inni którzy wiedzieli a ukrywali) ale ukarani
    powinni zostać ludzie a nie jakaś organizacja.

    > Doktryna jest jej
    > wewnetrzną sprawą. Ona cała podlega prawu. Na jej nieszczęście swieckiemu.

    I bardzo dobrze z tym, że to nie organizacja podlega prawu ale jej
    członkowie.

    > I co? molestujący został przeniesiony do innego chóru czy do pierdla?

    Nie o molestującego chodzi ale o dziesiątki osób co wiedziały i ukrywały. Te
    osoby pozostały bezkarne.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 698. Data: 2014-07-14 18:00:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Jul 2014 17:47:47 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

> [...]
    > powinien być ukarany - ale tylko on (i inni którzy wiedzieli a ukrywali)
    > ale ukarani powinni zostać ludzie a nie jakaś organizacja.

    tak. Tak. Oczywiście organizacja nic nie twierdzi tlyko jej najwyżsi
    członkowie. to juz przerabialiśmy. Jak minister coś mówi to mówi to
    prywatnie a nie jako przedstawiciel Państwa.

    > I bardzo dobrze z tym, że to nie organizacja podlega prawu ale jej
    > członkowie.

    oczywiście, że organizacja też podlega prawu.

    > Nie o molestującego chodzi ale o dziesiątki osób co wiedziały i
    > ukrywały. Te osoby pozostały bezkarne.

    a te osoby były jakąś organizacją czy po prostu były?

  • 699. Data: 2014-07-14 18:03:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Jul 2014 17:31:33 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Nie, napisałem, że nie wiem co dla Ciebie znaczy oficjalna.

    ale sam twierdzisz, ze jest taka lista

> [...]
    > jedynie stwierdziłem że lepiej jest że jest.
    >
    > Nie ufasz jej to się po prostu zapytaj lekarza o jego poglądy przed

    czyli nie ma listy. I nieprawdą jest, że każdy może sobie sprawdzić.

    > Podałem linka. Wpisz sobie w google to może Ci wyskoczy inny.

    czyli nie ma listy

    > ROTFL. A jak ktoś publikuje program TV to też ma brać odpowiedzialność
    > jak się pomyli i się spóźnisz na mecz?

    jego odpowiedzialność jest zwykle opisana na stronie. Czyli Twoja lista
    jest równie nic nie znaczącym zlepkiem bitów

> [...]
    > to korzystaj z tej co jest nie chcesz to pytaj lekarza przed wizytą.

    > Ja bym zapytał w rejestracji albo bezpośrednio lekarza.

    tak, zwłaszcza jak mnie przywiozą nieprzytomnego z wypadku to się na
    pewno zapytam

  • 700. Data: 2014-07-14 18:12:42
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > ale sam twierdzisz, ze jest taka lista

    Twierdzę że jest lista. Nie twierdzę że jest jakaś "oficjalna" - cokolwiek
    to w tym kontekście dla Ciebie znaczy.

    > czyli nie ma listy. I nieprawdą jest, że każdy może sobie sprawdzić.

    ROTFL. Każdy może sobie sprawdzić na takiej liście jaka jest. Tylko tyle i
    aż tyle.

    > czyli nie ma listy

    Jest jaka jest.

    > jego odpowiedzialność jest zwykle opisana na stronie. Czyli Twoja lista
    > jest równie nic nie znaczącym zlepkiem bitów

    ROTFL. Jaka znowu "moja"???
    Dla Ciebie może nic niewarta, komuś innemu zaoszczędzi drogi do lekarza by
    się dowiedzieć że nie wykonana jakiegoś zabiegu.

    > tak, zwłaszcza jak mnie przywiozą nieprzytomnego z wypadku to się na
    > pewno zapytam

    Nie manipuluj nie dyskutujemy o przypadkach nagłych, ani ratowania życia -
    bo tego ta deklaracja nie dotyczy.

    Pozdrawiam
    Ergie