    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Katakumby
    Date: Mon, 4 Nov 2019 16:00:12 +0100

    > Nie wiem dlaczego, ale pod bezczeszczenie mi to podchodzi.

    Ale kogo posądzić o bezczeszczenie? Bakterie, procesy fermentacyjne?
    W ziemi jak ktoś pochowany, to robaczki?
    Póki nikt zwłok nie wyciąga na zewnątrz, tylko trumna/urna lezy sobie
    tak, została pierwotnie zainstalowana, to nie ma co mówić o bezczeszczeniu.

    A wracając dot tematu, ten konkretny pan został skremowany, wiec o zupie
    nie ma mowy. Miejsce złożenia urny podobno nie zostało zgłoszone jako
    budowla do odpowiedniego nadzoru. Więc nawet jak spełnia wymagania
    dotyczace katakumb, to bez legalizacji nie można tam nikogo pochowac.

    Z drugiej strony, jeśli owa budowla nie jest miejscem przeznaczonym do
    chowania zmarłych, to prochy są cały czas bezczeszczone, bo nie ma ich
    na cmentarzu albo w katakumbie.

    --
    viktorius