  • Data: 2009-01-29 14:49:08
    Temat: Re: Kłopoty z cyklamenami
    Od: "MM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
    news:glroar$6ap$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie mogę utrzymać w dobrej kondycji cyklamenów. Stoją na podłodze tuż przy
    > zachodniej szybie, mają mnóstwo światła. Szybko więdną, jeszcze zanim
    > rozwiną się wszystkie pączki. Temperatura w domu to 22-23 stopnie. Podłoga
    > jest kamienna, podgrzewana, lecz tam, gdzie stoją, chlodna. Podlewanie na
    > podstawkę.
    > Co może być przyczyną?
    > Inne kwiaty mają się znakomicie.
    > --
    > Basia

    Jest im za ciepło. Ja mam zawsze te same problrmy xz cyklamenami. Nigdy nie
    jestem zadowolony, gdy ktoś mnie obdruje fiołkiem alpejskim w doniczce. O
    tej porze, powinny stać na chłodnej werandzie - do 10 st. C. Ja takiej nie
    mam w bloku.
    Wogóle, jak kupuję jakąś roślinę, której nie znam, zawsze sprawdzam
    uprzednio jak znosi "blokowe" warunki. Jak piszą, że musi mić w zimie
    chłodno to nie kupuję.