    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Kolektory i nie chcę ciepła
    Date: Sun, 30 Jun 2019 23:48:43 +0200

    heby pisze:

    >> A na co przewymiarowane solary?
    >
    > *Czasami* chce podgrzać basen.

    A już miałem zaproponować, by nadmiarowi energii dawć
    upust do jakiegoś basenu czy sadzawki...

    O ile sama idea budowy basenu (i korzystania z niego)
    w polskich warunkach klimatycznych jest mi całkiem
    obcą, to pomysł, by chcieć ów basen podgrzewać tylko
    czasami, a nie kiedy tylko się da, to dla mnie już
    tylko surrealizm (nie będę pytał skąd u kol. Marudnego
    takie potrzeby).

    Jarek

    --
    W głowie mi się mąci.