  • Data: 2018-01-13 13:35:15
    Temat: Re: Kontener morski jako zaplecze budowy
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5a59f0f8$0$15209$65785112@news.neostrada.pl...

    > raczej tak, ale zwracam uwagę, że ostatnio była dyskutowana możliwość
    > przerobienia kilku złączonych kontenerów na mieszkanie. Któryś z kolegów
    > liczył że taniej wyjdzie klasyczna budowa niż zakup używanych kontenerów.
    > Tobie wychodzą inne wyliczenia? Czy po prostu kontener masz już, i nie
    > wiesz co z nim zrobić?

    Ten kontener jest mi potrzebny na czas budow domu z powodu którego tu
    jeszcze nie wymieniłem.
    Posesja na której obecnie mieszkam jest oddalona o 500 km od mojego
    rodzinnego miasta,
    gdzie chciałbym wybudować nowy, docelowy dom.
    Nie mam na kupce pieniędzy na budowę nowego domu i aby to zrealizować muszę
    sprzedac
    dom w którym teraz mieszkam i opróżnić posesję dla nowego lokatora.
    Ten kontener jest mi potrzebny aby w okresie budowy przechowywać te
    wszystkie graty, narzędzia inne rzeczy zbierane przez całe zycie.
    Nocować to mogę u rodziny obok ale nie ma tam miejsca na tyle różnych
    gratów.
    Po zakończeniu budowy chciałem wykorzystać kontener jako warsztacik
    majsterkowicza.

    --
    Tomasz