  • 1. Data: 2014-05-05 08:51:05
    Temat: Koszt budowy garazu...?
    Od: a...@g...com

    Witajcie,

    jaki *mniej wiecej* bylby koszt wykonania garazu?

    Glownie chodzi mi o koszt *robocizny* i... ewentualnie materialow.

    Przykladowy projekt: http://projekty.lipinscy-projekty.pl/G02/

    Dzieki za odpowiedzi!

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-05-05 09:57:03
    Temat: Re: Koszt budowy garazu...?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-05 08:51, a...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > jaki *mniej wiecej* bylby koszt wykonania garazu?
    >
    > Glownie chodzi mi o koszt *robocizny* i... ewentualnie materialow.

    Widziałem ostatnio fajne projekty garaży blaszanych. W wersjach
    podstawowych - kilka tys zł. Wersje wypasione - kilkanaście tys.

    garazyki.pl

    Nie mam z nimi nic wspólnego.

    Można też mieć garaż za 50 tys i więcej.

    --
    MN

  • 3. Data: 2014-05-05 10:12:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 08:51:05 UTC+2 użytkownik a...@g...com
    napisał:
    > Glownie chodzi mi o koszt *robocizny* i... ewentualnie materialow.
    Napisz jaki rejon Polski bo koszty robocizny znacznie się różnią.

  • 4. Data: 2014-05-05 13:16:56
    Od: uciu <a...@g...com>

    Może Ci taki wystarczy - na pewno lepszy niż blaszak:-)
    http://www.probud.pl/produkty/garaze-betonowe-projek
    ty-garazy-typowych/