  • Data: 2018-08-14 18:47:45
    Temat: Re: Koszt utrzymania mieszkania
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.08.2018 o 17:49, Kris pisze:
    > Gadałem dzisiaj z człowiekiem;)
    > Mieszkanie na 4 pietrze(bez windy) w blokowisku wybudowanym w połowie lat
    dziewięćdziesiątych. Ok 65mkw mieszka z żoną
    > Ogrzewanie i CWU z miejskiej sieci
    > Opłaty: czynsz itp, CWU, ogrzewanie- zimą ponad 1000zł latem ok 600zł
    > Ok 8tys rocznie mu wychodzi. Do tego prąd 150zł miesięcznie. Internety, kablówki
    pomińmy
    > Wychodzi więc prawie 10 tysi rocznie
    > Mieszkanie kupił kilka lat temu za ok połowę tego co ja wydałem na budowę domu 10
    at temu
    > Jakby to miało jakieś znaczenie to on do "centrum" naszego miasta ma dalej co ja od
    siebie. Tylko z przeciwnych stron miasta mieszkamy.

    Trzeba by pogadać z co najmniej kilkoma takimi losowymi postaciami, żeby
    móc jakieś wnioski z tego wyciągać. Bo ten przedstawiony, to akurat dość
    drogi (pod względem kosztów) mi się wydaje. W łódzkim za podobne
    mieszkanie mniej zazwyczaj słyszałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz