eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszty robocizny - czy czasem już komuś nie odbija?? › Re: Koszty robocizny - czy czasem już komuś nie odbija??
  • Data: 2017-09-25 00:23:35
    Temat: Re: Koszty robocizny - czy czasem już komuś nie odbija??
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.09.2017 o 19:50, w...@g...com pisze:

    > Łącznie mnie dach robocizna kosztowała 19tys.zł (więźba, deskowanie, dachówka,
    rynny, okna) - rok 2010/2011.

    > Wg mnie to u Ciebie 3 ludzi będzie robić ten dach (mam na myśli porządną robotę)
    ponad miesiąc czasu. 30tys./3osoby = 10tys. na osobę na rękę/miesiąc.

    minus podatek, czyli jakieś 8000zł. No i minus zusy - czyli 7 czy 6.000.
    Aha, zapomniałem o dojazdach, amortyzacji narzędzi czy samochodu,
    urlopie czy przestoju na którym trzeba żyć nie zarabiając (za to płacąc
    niemały zus...) itd... i może wyjść realnie 5000 na rękę zapieprzając od
    rana do wieczora w deszczu, śniegu czy upale. Faktycznie, warto pomyśleć
    czy nie zmienić pracy z IT na dachy :)

    Łukasz