eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszty robocizny - czy czasem już komuś nie odbija?? › Re: Koszty robocizny - czy czasem już komuś nie odbija??
  • Data: 2017-09-25 11:38:22
    Temat: Re: Koszty robocizny - czy czasem już komuś nie odbija??
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 25 września 2017 11:31:35 UTC+2 użytkownik ddddddddddddd
    napisał:

    > co w tym dziwnego jeśli z 10.000 zostanie ci 4.000 :)

    Trochę przesadzasz

    > Niestety obciążenia działalności mamy duże i przyzwyczajeni jesteśmy do
    > kombinowania,
    Na pocieszenie napisze ze u nas tak najgorzej nie jest. Zagramanicą;l) maja często
    gorzej.

    > mimo wszystko znam sporo osób z branży budowlanej uczciwie
    > rozliczających się z podatku. Sam prowadziłem firmę w tej branży

    Też jednego znam- ale on dla wspólnot mieszkaniowych od lat robi więc bez faktury się
    nie da.

    >i za
    > każdą robotę wystawiałem fakturę - ale właśnie przez wysokość tych
    > obciążeń i dodatkowe udogodnienia (np. odwrócony vat) postanowiłem w tym
    > roku poszukać lepszej drogi.

    Ta lepsza drogo to oszczędność na drukach faktur?;)