  • 1. Data: 2012-01-24 20:27:02
    Temat: Krótkie pytanie o styropian z marketu
    Od: "arek" <n...@m...pl>

    Izolbet super podloga - do kupienia np. w Castoramie jest tańszy o 25% od
    różnych "markowych" a ma lepsze (deklarowane) parametry. Np. naprężenie
    ściskające przy 10 % odkształceniu względnym to 100kPa przy tylko 80kPa dla
    Termo Organika STANDARD dach - podłoga, Swisspor MAX dach/podłoga, GENDERKA
    DACH/ PODŁOGA EPS 038 itp.
    Czym się kierować przy wyborze styropianu???

  • 2. Data: 2012-01-25 06:59:25
    Temat: Re: Krótkie pytanie o styropian z marketu
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 24.01.2012 21:27, arek wrote:
> [...]
    > DACH/ PODŁOGA EPS 038 itp.
    > Czym się kierować przy wyborze styropianu???

    A co mowi opor cieplny?
    A porownywales z seria GOLD lub PLATINIUM Organiki?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 3. Data: 2012-01-25 08:19:31
    Od: "AT" <d...@g...pl>

> [...]
    > GENDERKA DACH/ PODŁOGA EPS 038 itp.
    > Czym się kierować przy wyborze styropianu???

    Firma izolbet ma dosyć dobre jakościowo produkty, przynajmniej nie odbietają
    od deklarowanych parametrów,czego
    nie moge powiedzieć o innych mniejszych producentach, gdzie chcąc
    zaoszczedziec 100zł kupiłem
    podłogowy syyropian, który teoretycznie miał miec takie same parametry jak
    odpowiednik Izolbetu
    niestety był zdecydowanie bardziej miekki.

    Podobnie było z styropianem fasadowym, jak zostało mi 12 paczek to wykonawcy
    odkupili go
    twierdząc, że jest bardzo mocny i przyda im się.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-01-25 20:06:07
    Od: "arek" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A co mowi opor cieplny?
    Mają taki sam albo 0,001 lepiej

    > A porownywales z seria GOLD lub PLATINIUM Organiki?
    Wytrzymałość dobija do 100kPa (dla platinium może przekraczać) a opór lepszy
    o najwyżej kolejne 0,001 - nie zawsze. Ale cena znowu rośnie :(

  • 5. Data: 2012-01-26 08:53:19
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Wytrzymałość dobija do 100kPa (dla platinium może przekraczać) a opór lepszy
    > o najwyżej kolejne 0,001 - nie zawsze. Ale cena znowu rośnie :(

    Jak ja kupowalem to Izolbet mial lambde na poziomie 0,045. Termoorganike
    kupilem o lambdzie 0,029.
    Roznica spooora.

    --
    Marek