  • 1. Data: 2012-01-24 11:28:18
    Temat: Okna Drutex
    Od: tygrysek <t...@z...pl>

    Co sadzicie o oknach plastikowych firmy Drutex (instalacja w mieszkaniu)
    - http://www.drutex.pl/ ?

    Warto? Jak sie sprawdzaja po kilku latach? Jak z jakoscia wykonania?

  • 2. Data: 2012-01-24 11:51:32
    Temat: Re: Okna Drutex
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    - http://www.drutex.pl/ ?

    >Warto? Jak sie sprawdzaja po kilku latach? Jak z jakoscia wykonania?

    W mieszkaniu mam już chyba lat 4 okna białe, w domu od 3 lat kilkanaście
    okien 9+ drzwi balkonowe+ drzwi tarasowe złoty dąb, profil igllo chyba.
    Bez zarzutu, żadnych negatywnych uwag z mojej strony. Cena na
    Cena również w 2008 roku była bardzo konkurencyjna ale dostałem spory rabat
    od dystrybutora. Było to kilkadziesiąt procent w stosunku do oficjalnego
    cennika

  • 3. Data: 2012-01-24 20:00:00
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup

    "W mieszkaniu mam już chyba 9 lat 4szt okna białe,"

  • 4. Data: 2012-01-30 21:21:16
    Od: tygrysek <t...@z...pl>

> [...]
    > Cena również w 2008 roku była bardzo konkurencyjna ale dostałem spory
    > rabat od dystrybutora. Było to kilkadziesiąt procent w stosunku do

    dzieki

    ktos jeszcze potwierdzi, ze okna Drutex sa niezlej jakosci?