  • 11. Data: 2021-07-15 11:30:44
    Temat: Re: Kryj się kto może.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-15 o 09:44, Kris pisze:

    > Będziesz zaśmiecał kolejną grupę i jeszcze się tym chwalisz.
    >
    > No cóz- inni użytkownicy grupy Sobie opinie o Tobie wyrobią. Moja znasz.
    > Zresztą już oprócz głupka co pod różnymi nickami bałagan na grupach robi nikt Tobie
    nie odpowiada. Na 30 ostatnich Twoich wpisów tylko on Tobie odpowiedział.

    > W tym czasie byś u chrześniaka na posadzkę zerknął, przedłużacze posprzątał to może
    szybciej by szło Tobie układanie styropianu. Bo tempem 0,5 -1 m2 na godzinę to nawet
    na chleb(bezwodny) nie zarobisz.

    Napisz jeszcze jakąś głupotę. Nie będzie mądrze, ale będzie śmiesznie.

  • 12. Data: 2021-07-15 11:30:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-14 o 23:33, Kris pisze:
> [...]
    wodny chleb i wciska głodne kawałki.
    > Nachlał się po prostu albo naćpał czegoś i klepie w klawiaturę zaśmiecając kolejną
    grupę.
    > Z godzinne na to straci zanim go sen zmorzy, a przez ta godzinne by chrześniakowi z
    pół m2 styropianu na posadzce położył.
    > No chyba że zależy na pochwałach które lada chwila od Runta/ Pajdaka(czy jaki on
    teraz nick ma) dostanie.
    > Chory człowiek z urzyszkodnika jak widać, ja mu zaczynam współczuć ale tez szkoda
    ze z kolejnej grupy śmietnik robi.

  • 13. Data: 2021-07-15 11:32:43
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 14. Data: 2021-07-15 14:53:35
    Od: collie <p...@b...pl>

    W środę, 14.07.2021 o 22:11, Zenek Kapelinder napisał:

    > uzyszkodnik ma znowu, albo caly czas ten sam, atak.znowu z wody która leje upiekł
    wodny chleb i wciska głodne kawałki.

    Przyganiał kocioł garnkowi... W internetach. Bo w realu na Limance
    już tak miło nie było, co Zenek?

    https://expressilustrowany.pl/lodz-godz-1510-ul-lima
    nowskiego-zdjecia/ga/c1-10532820/zd/19841514

    --
    Limanka. Tu morda nie szklanka
    (przysłowie łódzkie)

  • 15. Data: 2021-07-15 15:00:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 15 lipca 2021 o 14:54:20 UTC+2 collie napisał(a):

> [...]
    > już tak miło nie było, co Zenek?
    >
    > https://expressilustrowany.pl/lodz-godz-1510-ul-lima
    nowskiego-zdjecia/ga/c1-10532820/zd/19841514

    Swojej żonie zdjęcie zrobiłeś i się chwalisz.

  • 16. Data: 2021-07-15 16:37:40
    Od: collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 15.07.2021 o 15:00, Zenek Kapelinder napisał:

    wodny chleb i wciska głodne kawałki.

    nowskiego-zdjecia/ga/c1-10532820/zd/19841514

    > Swojej żonie zdjęcie zrobiłeś i się chwalisz.

    Czyja by ona nie była, to ci kota pogoniła. Stąd nauka płynie taka:
    bałuciarzy trzeba mieć na muszce - czy to na Limance, czy na Usenecie.

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    (przysłowie łódzkie)

  • 17. Data: 2021-07-15 16:47:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    >
    > Ale jak ktoś jest głupi to niech poświęca czas i pisze beletrystykę.
    ze z kolejnej grupy śmietnik robi.
    > Co wy robicie, jak nie śmietnik?
    >
    > Po ch.. te wasze chamskie pyskówki? Jakie one mają wkład merytoryczny w
    > dyskusjach? Chcecie się tyrpać napletkami i wzajemnie dowartościowywać
    > to wypier.... na priv.
    > W waszym przypadku nadzieja już umarła.
    >
    > Dlatego będę zaśmiecał wasze wypowiedzi we wszystkich wątkach, tak
    > długo, jak długo będziecie się w chamski sposób dopierdalać. Mnie to
    > zajmuje ułamek czasu jaki poświęciłem na napisanie tego pasta.
    Nikt nie neguje jak szybko potrafisz uzyszkodnik pisać. A do tego bardzo skromny
    jesteś bo nie pochwaliłes się że wygrałeś w konkursie na najszybciej pisząca
    sekretarkę. Tam sekretarkę. Wygrałeś z drukarka mozaikową. Tak trzymaj. Niech
    odpisywanie zabiera ci ułamek czasu.

  • 18. Data: 2021-07-15 16:51:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 15 lipca 2021 o 16:37:43 UTC+2 collie napisał(a):

> [...]
    >

    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    Nie czyja by nie była bo wiadomo że to twoja żona.

  • 19. Data: 2021-07-15 17:24:28
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 20. Data: 2021-07-15 17:24:31
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>