  • 21. Data: 2021-07-15 17:24:35
    Temat: Re: Kryj się kto może.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    wodny chleb i wciska głodne kawałki.

    nowskiego-zdjecia/ga/c1-10532820/zd/19841514

    > Swojej żonie zdjęcie zrobiłeś i się chwalisz.

    Napisz jeszcze jakąś głupotę. Nie będzie mądrze, ale będzie śmiesznie.

  • 22. Data: 2021-07-15 17:24:38
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 23. Data: 2021-07-15 17:57:27
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-14 o 23:33, zenusiowa flama Kris pisze:
    > środa, 14 lipca 2021 o 22:11:43 UTC+2 kanalia i psi bękart 4...@g...com
    wodny chleb i wciska głodne kawałki.

    > Nachlał się po prostu albo naćpał czegoś i klepie w klawiaturę zaśmiecając kolejną
    grupę.
    > Z godzinne na to straci zanim go sen zmorzy, a przez ta godzinne by chrześniakowi z
    pół m2 styropianu na posadzce położył.
    > No chyba że zależy na pochwałach które lada chwila od Runta/ Pajdaka(czy jaki on
    teraz nick ma) dostanie.
    > Chory człowiek z urzyszkodnika jak widać, ja mu zaczynam współczuć ale tez szkoda
    ze z kolejnej grupy śmietnik robi.
    > Powinien się leczyć, jest jeszcze nadzieja.

    w twoim przypadki nie ma nadziei.
    włażenie zenusiowi w tyłek masz opanowane do perfekcji.
    bawcie sie dobrze girles. ;-))))

    --
    Runt

  • 24. Data: 2021-07-15 17:57:43
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-15 o 11:26, Kris pisze:

    > Dasz radę sprawdzić ile w ciągu ostatniego tygodnia postów w tej chociażby grupie
    napisałem ja a ile Ty?
    > Jak temat ogarniesz to daj znać kto zaśmieca grupę

    to chyba proste ty i zenus. dwojka psycholi z poharatana psychika i
    kompleksem małego członka. bawcie się dobrze girles.

    --
    Runt

  • 25. Data: 2021-07-15 17:57:52
    Od: Runt <r...@s...prv>

  • 26. Data: 2021-07-16 13:40:51
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Dasz radę sprawdzić ile w ciągu ostatniego tygodnia postów w tej chociażby grupie
    napisałem ja a ile Ty?
    > Jak temat ogarniesz to daj znać kto zaśmieca grupę

    Jak długo jeszcze będziesz tak kłamał?

  • 27. Data: 2021-07-16 13:40:59
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 28. Data: 2021-07-16 13:41:26
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 29. Data: 2021-07-16 13:41:39
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-15 o 11:16, Kris pisze:

    > Na tym też się znasz? ( czy syna sąsiada poprosiłeś o korepetycje?)
    > Wcale bym mnie nie zdziwiło jak napiszesz że śpiewać i grać na instrumentach
    potrafisz, konno jeździć czy że w balecie tańczyłeś.
    > Innych Twoich umiejętności nie wymieniam, znając życie kolejny przydługi post
    niedługo napiszesz i wymienisz co tam potrafisz oprócz rozkładania styropianu w
    tempie 0.5-1m2 na godzinę.
    > Tu już Twoje głupoty ludzie prostują(dyskusja z Myjk, z heby chociażby czy kilka
    innych) w zamian od chamów ich wyzywasz.
    > Podobne pyskówki na elektrodzie próbujesz prowadzić ale tam większe grono jak tutaj
    ludzi technicznych i szybko Ciebie do pionu stawiajá.h

    Jak długo jeszcze będziesz tak kłamał?

  • 30. Data: 2021-07-16 13:41:42
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-15 o 09:44, Kris pisze:

    > Będziesz zaśmiecał kolejną grupę i jeszcze się tym chwalisz.
    >
    > No cóz- inni użytkownicy grupy Sobie opinie o Tobie wyrobią. Moja znasz.
    > Zresztą już oprócz głupka co pod różnymi nickami bałagan na grupach robi nikt Tobie
    nie odpowiada. Na 30 ostatnich Twoich wpisów tylko on Tobie odpowiedział.

    > W tym czasie byś u chrześniaka na posadzkę zerknął, przedłużacze posprzątał to może
    szybciej by szło Tobie układanie styropianu. Bo tempem 0,5 -1 m2 na godzinę to nawet
    na chleb(bezwodny) nie zarobisz.

    Jak długo jeszcze będziesz tak kłamał?